|
Hvilken receiver?? (Atmos?) |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du vil have fornuftig rumkorrektion så kan du også kigge nærmere på noget Denon eller Marantz.
Begge mærker kører med Audyssey XT32.. Onkyo ville jeg nok gå uden om, da de er røget tilbage til stenalderen med deres Accu EQ kalibrering. |
|
![]() |
|
jespera ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
Troede da egentlig også at Onkyo kørte med XT32 kalibrering, der blev jeg da det klogere.. For ja rumkorektion er nok noget af det jeg vægter højest ved en ny reciever..
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Onkyo droppede Audyssey i deres nye receivere..
Audyssey og Atmos samtidig kræver mere processorkraft, og det var Onkyo ikke villige til at ofre. |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
Bortset fra det, er det så alle nye receivere som har Atmos?
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Nej ikke alle..
Man skal lidt op i prisklassen hos de fleste producenter, før der er Atmos på menuen. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Hvis rumkorrektion er vigtigst, så kommer du ikke uden om/længst med Anthem. Nej, de færreste receivere har Atmos, på nuværende tidspunkt. M.v.h. |
|
![]() |
|
siccio ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Vil også sige Anthem, eller hvis de lige blive for dyre, så Yamaha.
Tror mange tidligere Onkyo,Denon eller Pioneer ejere skulle prøve at give Yamaha et lyt. De er altså ikke uden evner heller ikke til stereo lytning. |
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Hvilken anthem understøtter Atmos?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Ingen! Det bliver ikke før næste generation. M.v.h. |
|
![]() |
|
siccio ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Ingen endnu så vidt jeg ved, det du får med de Modeller er best in class lyd korrektion samt lydkvalitet generelt. Features er de lidt bagefter de andre traditionelle mærker.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |