recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken receiver?? (Atmos?)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken receiver?? (Atmos?)

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2014 kl. 16:25
Hvis du vil have fornuftig rumkorrektion så kan du også kigge nærmere på noget Denon eller Marantz.
Begge mærker kører med Audyssey XT32..

Onkyo ville jeg nok gå uden om, da de er røget tilbage til stenalderen med deres Accu EQ kalibrering.
Til top
jespera Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-April-2008
Sted: Denmark
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2014 kl. 16:54
Troede da egentlig også at Onkyo kørte med XT32 kalibrering, der blev jeg da det klogere.. For ja rumkorektion er nok noget af det jeg vægter højest ved en ny reciever..
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2014 kl. 17:07
Onkyo droppede Audyssey i deres nye receivere..

Audyssey og Atmos samtidig kræver mere processorkraft, og det var Onkyo ikke villige til at ofre.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2014 kl. 17:45
Bortset fra det, er det så alle nye receivere som har Atmos? 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2014 kl. 17:57
Nej ikke alle..
Man skal lidt op i prisklassen hos de fleste producenter, før der er Atmos på menuen.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2014 kl. 17:58
Oprindeligt skrevet af jespera jespera skrev:

Troede da egentlig også at Onkyo kørte med XT32 kalibrering, der blev jeg da det klogere.. For ja rumkorektion er nok noget af det jeg vægter højest ved en ny reciever..

Hvis rumkorrektion er vigtigst, så kommer du ikke uden om/længst med Anthem.

Nej, de færreste receivere har Atmos, på nuværende tidspunkt.

M.v.h.
Til top
siccio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Februar-2009
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér siccio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2014 kl. 17:21
Vil også sige Anthem, eller hvis de lige blive for dyre, så Yamaha.
Tror mange tidligere Onkyo,Denon eller Pioneer ejere skulle prøve at give Yamaha et lyt.
De er altså ikke uden evner heller ikke til stereo lytning.
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2004
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2014 kl. 17:48
Hvilken anthem understøtter Atmos?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2014 kl. 18:09
Oprindeligt skrevet af osbech osbech skrev:

Hvilken anthem understøtter Atmos?

Ingen!
Det bliver ikke før næste generation.

M.v.h.
Til top
siccio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Februar-2009
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér siccio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2014 kl. 18:11
Ingen endnu så vidt jeg ved, det du får med de Modeller er best in class lyd korrektion samt lydkvalitet generelt. Features er de lidt bagefter de andre traditionelle mærker.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu