recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken receiver/kompaktanlæg til Focal
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken receiver/kompaktanlæg til Focal

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Marvin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-December-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Marvin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken receiver/kompaktanlæg til Focal
    Sendt: 14-December-2011 kl. 01:50
Hvilket kompakt-anlæg (med integreret forstærker)skal jeg vælge for at få det bedste ud af Focal Chorus 806v?
Prisen skal være under 6K
Til top
dysterland Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dysterland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2011 kl. 16:36
Hvad skal kompaktanlægget indeholde?
HTPC, V-DAC, Nakamichi CA-5E II, 2x LC Audio The End, Avance Dana 980

Hififorfolket.dk
Til top
Marvin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Marvin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2011 kl. 17:02
Cd-afspiller, afspilning via Usb, streaming fra pc, Dlna, internetradio, dab+
Til top
mogwai Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-April-2006
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mogwai Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2011 kl. 20:02
Hvad med CVR-100 audioblock?

Jeg er brændt rimelig varm på den. Mon andre ved noget om dette anlæg?
Til top
mogwai Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mogwai Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2011 kl. 20:02
Koster under 6000 i tyskland og 7000 i DK :)
Til top
Marvin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Marvin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2011 kl. 22:39
Har også læst om den. Lyder jo lovende :-)
Til top
Marvin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Marvin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2011 kl. 11:48
Nu har jeg bestilt højttalerne fra Focal. De lyder jo fantastisk! :-)
Nu mangler jeg bare at vælge forstærker og afspiller. Det behøver ikke at være kompakt, skal bare gå godt sammen med højttalerne. Og så vil jeg gerne have mulighed for afspilning fra pc/usb-nøgle, internetradio og self cd-afspilning.
pc,
Til top
Marvin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Marvin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2011 kl. 11:49
...og understøttelse af mp3 og flac
Til top
foffer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-November-2007
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér foffer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2011 kl. 15:33
Til top
mogwai Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mogwai Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2011 kl. 18:16
Er der nogle af de ting cvr-100 ikke tilbyder?
Har også overvejet marentz. Men synes den kunne det samme :)
Til top
foffer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-November-2007
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér foffer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 11:52
Har CVR'eren også airplay? Marantz har fået ekstremt gode anmeldelser, det var mest derfor jeg foreslog den, men du skal self også ud og investere i en forstærker ved siden af
Til top
Marvin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Marvin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 17:43
Er der slet ikke muligt at få den Marantz i hvid? :-( Ville nemlig passe bedst ind.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu