|
Hvilken Receiver? |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
BJensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2013 kl. 16:14 |
Hej
Jeg skal have en ny receiver og vil gerne have lidt rådgivning hvis det er muligt :-) Jeg vil max. bruge 4000,- og det skal kunne "trække" Dali Zensor 5 højtalere! Disse: Den skal hovedsageligt bruges til film og lidt musik/radio ( 80/20 % ) og så skal den have Wi-Fi. Jeg har kigget en del på Sony´s STR-DN1040, den får en del roser med på vejen... Men er der andre til ca. samme pris vil jeg gerne høre nærmere :-) Dog er jeg IKKE interesseret i brugt! - foretrækker nyt ;-) På forhånd tak! |
|
![]() |
|
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad med Denon som du kan høre på dine højttalere inden køb.
Har du kun front højttalere, for så ville jeg personligt vælge en stereo forstærker især med din 80/20 fordeling.
|
|
![]() |
|
BJensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
Hej Jeg har også kigget på Denon´s men de mindste modeller er uden Wi-Fi :-( og kabel er ikke en mulighed for mig.
|
|
![]() |
|
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Hold øje med tilbud på Yamaha RX-V 575 og Sony STR-DN1030. De ligger lige over 4000 kr normalt, men kan findes billigere med lidt held.
|
|
![]() |
|
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
Arh ja den fik jeg ikke lige med, men kan se det gælder alle Denon, men kunne vel løses med dongle?1040 er billigere end 1030. Og det ser heller ikke ud som om der er Wi-Fi i Yamaha. Så det ser ud som om det giver sig selv hvad du skal vælge. |
|
![]() |
|
jvks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 248 |
Sony 1040 3695 hos Elmutanten
|
|
Samsung 55" UE F8005, Yamaha A1020,SamsungSMT-H3106, B&W MT-20.PS3 og Panasonic DMR730
|
|
![]() |
|
Tak for svarene indtil nu. ;-)
Og Ja - kigger løbende prisen ved Elgiganten så det kan da godt være jeg skal holde mig til Sonyén. Synes den lyder lovende :-)
|
|
![]() |
|
Hmm - Kan se at Elmutanten har Pioneer 923 på tilbud til 2500,- i næste uge!
Nu er man jo kommet i tvivl om det er bedre at investerer i sådan en fætter istedet for sony´en ?? Nogen der har erfaringer med denne? Og SKAL der bruges Pioneer´s egen trådløs netadapter - Eller kan man købe en anden - billigere model og hvilken evt ville I anbefale? Dog må den helst ikke fylde for meget pga plads bag recieveren :-)
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Til den pris havde jeg nok hoppet på Pioneeren, men nu har jeg også gode erfaringer med deres større maskiner (lx serien), de billige modeller er ikke i nærheden af dem i ydelse, men de har en god rød tråd i at fungerer rigtig godt allround, lige fra HDMI til vellydende "udmærket" surround... Til dit brug er den et godt køb, specielt til prisen.
|
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Tak for svaret - Rasmus ;-)
Du eller en anden skulle vel ikke vide noget omkring det jeg skriver ang. trådløs netadapter?
|
|
![]() |
|
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 358 |
Det er kun Pioneer's egen adapter som virker, men du kan jo bare sætte et netværkskabel i. Det er også mere stabilt.
Jeg har lige solgt min 922 som jeg var godt tilfreds med, bortset fra at den mangler Pre-Out på front. |
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
jeg har købt Sony str-dn1040 i fredags og er super godt tilfreds med den, dog er jeg lidt usikker på om jeg har oplevet HDMI handshake problemet en enkelt gang hvor signalet går i sort, dog kunne jeg skifte over til andet input og tilbage igen så var den der igen... jeg er dog i tvivl om det faktisk var min mac der drillede eller ej...
må indrømme at jeg overvejer at returnere Sony 1040 og købe Pioneer 923 til den pris.. whathifi sætter godt nok Sony 1040 som den bedste af de to og skriver Pioneer 923 mangler Punch og detaljer, så ved ikke helt hvor meget forskel der er for kan godt li sony'en lyd den driver front: SA 1280mkII center: SA AV520 bag: Jamo 200 dipol nogen af jer der kender mere til pioneeren
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |