|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rulle ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
![]() Sendt: 06-November-2007 kl. 22:15 |
Jeg har en alm. Canal Digital boks (Den med DVB-T tuner) hvor den er kørt videre ud i husets eksistrende antennenet. Jeg mangler så en extender så jeg kan styre boksen inde fra mit soveværelse. Hvad skal man købe der? Og er det billigste at få fat i en ekstra org. remote til boksen til at have i soveværelset eller en universal? På forhånd tak |
|
/Martin
|
|
![]() |
|
Rulle ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
![]() |
Er der slet ingen der har nogle gode ting de vil dele ud af her? Jeg har lidt kig på denne: http://bytteborsen.dk/product.asp?product=177&sub=13& ;page=1 Vil den klare jobbet som den skal? |
|
/Martin
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |