|
Hvilken robotplæneklipper? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Eeyore ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Top 3 i Tænk's seneste test er:
Worx Landroid WG 796E.1 (79%) Alko Robolinho 500 E (79%) Bosch Indego 400 (68%)
Redigeret af Eeyore - 24-Maj-2019 kl. 12:19 |
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Jeg er meget glad for min Husqvarna selvom de er ret dyre. Min nabo har en worx og den larmer mere end vores selvom den kører på naboejendommen.
Kender ikke rigtig til de andre.
|
|
![]() |
|
Lars_M ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 177 |
Jeg har lige købt en worx m1000.
Min nabo har lige købt en Husqvarna der koster ca det dobbelte. Der er umiddelbart ingen forskel.
|
|
LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
|
|
![]() |
|
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 654 |
jeg har en husqvarna automower 430 og den er jeg meget glad for.
Er meget støjsvag
|
|
![]() |
|
popsi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2005 Status: Offline Point: 144 |
Har en Robomow som køre på 4. sæson.
Valgte denne model da den synes betydeligt mere stabil og robust end andre mærker. Den bruger faste knive og ikke centrifugal-knive, som på andre modeller. Min græsplæne er meget hullet og ujævn efter muldvarpeskud, men holder man klippehøjden nogenlunde høj holder knivene hele sommeren. Og det SKAL de, for et nyt sæt knive koster 600,- og et nyt batteri 1800,- ![]() Alt i alt er jeg vældig tilfreds trods de dyre reservedele.
|
|
![]() |
|
Tmann ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2011 Status: Offline Point: 96 |
Måske lidt vigtigt at du kigger om de har kantklipper. For det er de færreste der har det.
Jeg har selv en Worx M700 2019 som vi er meget tilfreds med. Der vil jeg nok mene du får mest for pengene. Der får du iøvrigt også 1 ekstra års garanti hvis du registrere den.
|
|
Sony 85” KD-85XF8596
Panasonic 4K Blu-ray DMP-UB900 Denon AVR-X6300H Reciever B&W 683 Fronter B&W HTM61 Center B&W DS3 Surround B&W ASW610XP Subwoofer Sony PlayStation 4 PRO Nvidia Shield TV |
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
har også en worx fra sidste år, den køre, og den larmer ikke. Ikke mere end græshopperne.
|
|
![]() |
|
frsch ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-August-2012 Sted: Herning Status: Offline Point: 60 |
I følge Tænks test fra i år er Worx den bedste.
De er heller ikke særlig dyre.
|
|
![]() |
|
chjeppe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2011 Status: Offline Point: 113 |
Jeg har en Sileno City 500. Den kører upåklageligt. Klarer fint de gamle bulede plæne med kortere stigning på 25-30 grader.
Jeg kigge også på Worx, som har fine anmeldelse. Og kender flere som er godt tilfreds med disse. Det som gjorde forskellen for mig var følgende:
(Gardena har gratis garage lige nu - slutte vist 31. maj) Redigeret af chjeppe - 27-Maj-2019 kl. 22:20 |
|
![]() |
|
janelne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
|
dumb ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
Min robomow kører nu på 5 år og har aldrig skiftet knivene. Den slår stadig græsset fint
|
|
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES Lærred: 110" HiViLux motoriseret Front/Center: Paradigm MilleniaOne Bag: S/A Talent Sub 1: XTZ 10.16 Sub 2: Velodyne SPL-800i Receiver: Yamaha RX-A3030 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |