recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken robotstøvsuger?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken robotstøvsuger?

Besvar Besvar Side  <1 242526
Forfatter
Besked
tommyt Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Marts-2013
Sted: 8600
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2019 kl. 11:29
hejsa.
købte min her

ca 2600 fra tyskland på 3-4 dage Wink
vh
tommy

Redigeret af tommyt - 20-Januar-2019 kl. 05:46
Til top
maackintosh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-April-2013
Sted: Odense
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér maackintosh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2019 kl. 05:16
Hej, dit link virker desværre ikke.

Mvh.

Thomas
Til top
tommyt Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Marts-2013
Sted: 8600
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2019 kl. 05:48
Oprindeligt skrevet af maackintosh maackintosh skrev:

Hej, dit link virker desværre ikke.

Mvh.

Thomas

skulle nu virke Wink
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Point: 480
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2019 kl. 15:05
Jeg har købt mig en Roborock E20 og er meget tilfreds med den indtil videre.

Største ankepunkt er at den laver et fint kort efter hver støvsugning men man kan ikke bruge det til noget. Ville virkelig være lækkert hvis man bare kunne vælge et tidligere map of sige gentag støvsugning.

Til top
claussor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Juli-2011
Sted: DK
Point: 122
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claussor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 timer 41 minutter siden kl. 10:05
Til skræk og advarsel vil jeg lige fortælle at min Roborock version 2 er stoppet med at ville lade. Det er åbenbart et kendt problem. Hverken Roborock EU eller Chinese Intelligence store (sendt via Tyskland) vil hjælpe mig. Roborock kommer med nogle forslag, men kan ikke hjælpe med garanti, og CIS (via Aliexpress) svarer ikke på mine beskeder til dem. Så pt. er den til at kaste i på losseren...

Højst sandsynligt nyt bundkort, men kan også være charging station. Er der nogen i Nordjylland der har en charger jeg evt. må låne et par timer?
Til top

Besvar Besvar Side  <1 242526

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu