recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken robotstøvsuger?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken robotstøvsuger?

 Besvar Besvar Side  <1 2829303132 35>
Forfatter
Besked
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1662
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2020 kl. 23:38
hvordan ser det ud med driftsikkerheden med denne støvsuger efter et års tid eller to? Er der nogle af dem, som har købt tidligt eller brugt den hver eneste dag i lang tid som kan dele erfaringer?


Til top
ccsep Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ccsep Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2020 kl. 08:16
Oprindeligt skrevet af henningdalgaard henningdalgaard skrev:

hvordan ser det ud med driftsikkerheden med denne støvsuger efter et års tid eller to? Er der nogle af dem, som har købt tidligt eller brugt den hver eneste dag i lang tid som kan dele erfaringer?



Har haft vores i et års tid og støvsuger hele huset På 185 m2 et par gange om ugen, hvor den bliver båret fra etage til etage. Derudover kører den efter behov,hvor det er nødvendigt. Har endnu ikke haft nogen som helst problemer, hverken med software eller driftfunktionalitet.
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1662
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2020 kl. 08:40
godt at høre. Havde selv en Neato/Vorwerk der stod af lige efter garantien for nogle år siden. Det var mange penge at bruge på det synes jeg.
Til top
beridox Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-August-2010
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beridox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2020 kl. 10:21
Oprindeligt skrevet af Pizzabager Pizzabager skrev:

det ligner ikke min app, bruger du xiaomi home appen?

Ja det er samme app, den tilpasser sig bare til din støvsuger.
Som i kan se, så navigere den helt anderledes med den nye update.

Hos mig spare det ca 8 min på en time.
Til top
ccsep Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ccsep Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2020 kl. 10:45
Oprindeligt skrevet af henningdalgaard henningdalgaard skrev:

godt at høre. Havde selv en Neato/Vorwerk der stod af lige efter garantien for nogle år siden. Det var mange penge at bruge på det synes jeg.

Ja, kan så desværre heller ikke garantere at den her ikke smutter 2 dage efter 2 års reklamationsret, men håber da ikke det bliver tilfældet (har lige den anden dag, skiftet en 4 år gl. Bosch vaskemaskine, hvor lejerne stod af og det kunne ikke betale sig at skifte dem, det er mere end træls. Havde ydermere købt en lidt dyrere model produceret i Tyskland, men det endte så med, at blive den vaskemaskine vi har haft, som holdt absolut dårligst Angry )
Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pizzabager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2020 kl. 10:46
Oprindeligt skrevet af beridox beridox skrev:

Oprindeligt skrevet af Pizzabager Pizzabager skrev:

det ligner ikke min app, bruger du xiaomi home appen?

Ja det er samme app, den tilpasser sig bare til din støvsuger.
Som i kan se, så navigere den helt anderledes med den nye update.

Hos mig spare det ca 8 min på en time.
Det ligner roborock appen?
 
Og det er en S5 støvsuger du har?
Til top
beridox Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-August-2010
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beridox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2020 kl. 10:51
Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pizzabager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2020 kl. 10:53
Okay der kan man bare se :) jamen så behøver jeg ikke gøre andet end og vente :)
Til top
beridox Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-August-2010
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beridox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2020 kl. 11:02
Oprindeligt skrevet af Pizzabager Pizzabager skrev:

Okay der kan man bare se :) jamen så behøver jeg ikke gøre andet end og vente :)

Jeg hentede opdateringen med app'en flolevac, det er ikke avanceret hvis du ikke kan vente ;-)
Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pizzabager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2020 kl. 13:08
Oprindeligt skrevet af beridox beridox skrev:

Oprindeligt skrevet af Pizzabager Pizzabager skrev:

Okay der kan man bare se :) jamen så behøver jeg ikke gøre andet end og vente :)

Jeg hentede opdateringen med app'en flolevac, det er ikke avanceret hvis du ikke kan vente ;-)
Så fik jeg også opdateret min, takker :)
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2020 kl. 15:10
Oprindeligt skrevet af henningdalgaard henningdalgaard skrev:

hvordan ser det ud med driftsikkerheden med denne støvsuger efter et års tid eller to? Er der nogle af dem, som har købt tidligt eller brugt den hver eneste dag i lang tid som kan dele erfaringer?



Vi har haft vores Xiaomi støvsuger i 2 år, hvor den har kørt tre gange om ugen.
Eneste problem er at den har meget svært ved at komme over vores Sweedoor dørtrin til vores værelser.
Har skiftet børster og filter et par gange, men de koster heldigvis ikke det store.
Mvh Jesper
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1662
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2020 kl. 16:40
Tak for input. 
Bruger den lithium batteri? Som kan skiftes? 
Kan man købe de fleste dele til den hvis noget går i stykker? 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2829303132 35>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu