|
Hvilken robotstøvsuger? |
Besvar ![]() |
Side <1 32333435> |
Forfatter | ||||
JENC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Så de oprindelige propper bruger du ikke længere?
|
||||
![]() |
||||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5072 |
|||
Filtpropperne smed jeg væk, og klemmerne satte jeg flex stykkerne fast i, så de planer på begge sider.
|
||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||||
![]() |
||||
JENC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
|||
Jeg skal vist have et foto for at det falder helt på plads i mit hoved hvad/hvordan du har gjort
![]() |
||||
![]() |
||||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5072 |
|||
Det får du her. Det blå er de stykker flex jeg har skåret i længde så de planer i clipsene på begge sider. Redigeret af Munch - 07-Oktober-2021 kl. 10:37 |
||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||||
![]() |
||||
|||
JENC, faldt det på plads hvordan jeg har gjort?
|
||||
|
||||
![]() |
||||
|||
Billedet hjalp. Tak for det. Men jeg mangler helt at forstå hvad "flex" er, som du bruger? Thanx...
|
||||
![]() |
||||
|||
Flex er meget tynd fleksibel plastslange, som bruges til at isolere lednings-ender. Idag bruges oftere krympeflex.
|
||||
|
||||
![]() |
||||
keldp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
|||
Har haft dreame bot l10 pro i 14 dage nu og den kan varmt anbefales, den klarer både tykke tæpper og dørtrin på lidt over 2 cm selv ledninger kører den uden om.
|
||||
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
||||
![]() |
||||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1423 |
|||
Efter knap 4år og 818 timers drifttid og 43.000kvm rengøring, er vores gamle trofaste Gen1 Mi Robot Vacuum cleaner begyndt pludselig at slukke helt under støvsugningen, selvom der stadigvæk er masser af strøm
![]() ![]() Har selvfølgelig lige googlet lidt, og det er åbenbart et ikke ukendt problem. Umiddelbart virker det som om det er et problem på dens mainboard. Jeg kunne selvfølgelig begynde at forsøge at fejlfinde på elektronikken, men gider faktisk ikke, da den alligevel er godt slidt. Så er spørgsmålet blot hvilken ny man skal købe. Syntes godt nok det er en jungle at finde rundt i. Min umiddelbare indskydelse er en Roborock S6 pure. Har ikke brug for smart AI styring via kamera og da vi ikke har nogen gulvtæpper, så har vi heller ikke brug for gulvtæppe detektor. |
||||
Mvh Jesper
|
||||
![]() |
||||
|||
|
||||
![]() |
||||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1423 |
|||
Mistænksom billigt og fra et firma jeg ikke kender (Nordicsupply)
![]() Redigeret af Axlon - 30-December-2021 kl. 17:52 |
||||
Mvh Jesper
|
||||
![]() |
||||
|||
Ah troede det var CDON der solgte den. Det firma ser ret harmløst ud. Billigt og billigt, jeg gav kun 2500,- for min Roboroc S5 i Bilka i april 2020.
Redigeret af Munch - 30-December-2021 kl. 18:52 |
||||
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 32333435> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |