|
Hvilken robotstøvsuger? |
Besvar | Side <12345 35> |
Forfatter | |||
nAlen
Guld medlem Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg tror jeg er overbevist... Julegave til mig - Tak for hjælpen :)
|
|||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hehe.. Det var så lidt. I det link jeg lagde til den, bestilte jeg den store pakke med ekstre børster, ruller og en rulle med usynlige vægge. Synes bedst det kunne betale sig at få ekstra sliddele med med det samme. |
|||
Brianigenigen
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvordan er HEPA filter i den der Xia. . . ting :) Vi har en Neato, den er vi mega glade for.
|
|||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Rettet: Jeg ved ikke hvad du mener med "hvordan den er". Den er der. Hvor godt den fungerer ved jeg ikke noget om. Ingen af os lider af støvallergi, så kan hverken sige om den gør fra eller til.
Redigeret af Nagash - 05-December-2017 kl. 06:56 |
|||
bleed_blue
Super bruger Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
@Nagash
Har du prøvet den på gulvtæpper? Er lidt nysgerrig efter at vide, hvordan robotstøvsugerne klarer sig på gulvtæpper...
|
|||
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ikke et rigtigt gulvtæppe. Vi har kun trægulv. Men den klarer måtterne foran hoveddøren til UG. Og de er tit fyldt med sand, jord og småsten.
|
|||
Jonas_R
Guld medlem Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvad med garanti, antager der ikke er noget med xiomi'en?
Overvejer den nye med gulvvask. Redigeret af Jonas_R - 05-December-2017 kl. 12:24 |
|||
Monsterslam
Guld medlem Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Overvejer om det skal være en julegave til mine forældre. Den hjemmeside er ikke lige til at finde ud af. Hvilken model er den nyeste? Nogen der kan assistere med et link? Og hvor nemt er det at få dele som filter osv til den? Hvad med garanti?
Redigeret af Monsterslam - 05-December-2017 kl. 12:42 |
|||
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
||
Undskyld den sene svartid. Jo, der er 3 års garanti på støvsugeren fra Xiaomi selv. Om den så skal sendes til Kinesien ved jeg ikke. Gælder selvfølgelig ikke sliddele som børster og filter.
Også undskyld til dig for det sene svar.
Men du kan kende forskel på, at den runde sensorpuk ovenpå den er mere inde mod midten på den nye model, mens den på den gamle, sidder helt tilbage. Filtre er nemt. Samme forhandler som maskinen på Ali. De koster ikke alverden. Valgte dog at bestille min med ekstra sliddele. Garanti er der 3 år fra Xiaomi. Link til den nye model her. Men den er næsten dobbelt så dyr også: https://www.aliexpress.com/item/xiaomi-mi-robot-vacuum-cleaner-2-Automatic-Sweeping-Dust-WIFI-APP-Control-Wet-drag-mop-Smart/32838346520.html?spm=2114.10010108.1000023.2.425846b7Y4HUbo Redigeret af Nagash - 07-December-2017 kl. 20:53 |
|||
Monsterslam
Guld medlem Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak for svar
|
|||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
kan den der xiaomi kører uden at være på nettet?
Synes jeg har lidt svært ved at gennemskue det. Redigeret af aerik - 13-December-2017 kl. 15:27 |
|||
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ved det faktisk ikke, men jeg tror det. Et enkelt tryk på knappen ovenpå den, så triller den afsted. Så tror såmænd ikke den kræver Wi-Fi for at virke. Men det er bestemt ikke noget du må hænge mig op på..
|
|||
Besvar | Side <12345 35> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |