recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken robotstøvsuger?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken robotstøvsuger?

 Besvar Besvar Side  <1 7891011 35>
Forfatter
Besked
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2018 kl. 14:22
Jeg har også lige bestilt Xiaomi Mi Robot 2, så glæder mig til den kommer.
Hvor han i andre bestilt ekstra filtre og magnet tape til jeres?
Kan se man skal passe på da der er uoriginale dele i omløb.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2018 kl. 09:12
Har fået min robot men ikke sat den til endnu. Tilgengæld har jeg fået beklædt den, hvis det har interesse for nogen. Resultatet kommer her:



Redigeret af Bjur - 11-Juli-2018 kl. 09:13
Til top
Fiehedam Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-August-2018
Sted: København
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fiehedam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2018 kl. 08:45
hej. 
Har nu læst hele den lange tråd. Har kigget i lang tid og et nu på bar fod igen da jeg var hoppet over til neato men nu i tvivl igen. Hvordan er 2. Gen kan nogen opdatere og hvor anbefales det at købe den? Og hvad har i købt af reservedele? 
Tak for hjælpen :) 
Til top
Fiehedam Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-August-2018
Sted: København
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fiehedam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2018 kl. 12:12
hvor købte du fra ? 
Til top
askernedefragrillen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-August-2015
Sted: Måløv
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér askernedefragrillen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2018 kl. 12:34
Jeg købte på aliexpress fra "Hurray Store". Levering fra Tyskland på cirka 9 dage. 

Alt i skønneste orden. Købte 2. generation og alt fra installering til brug er fantastisk. Den klare vores forholdsvis høje dørtrin og det er imponerende og se hvor præcis den er. Fantastisk støvsuger. 

Jeg har ikke brugt moppefunktionen og tror heller ikke jeg kommer til det.
Til top
claussor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Juli-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claussor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2018 kl. 12:43
Jeg har haft min i ca 4-5 måneder og har været ekstremt tilfreds indtil for 1 måned siden. Det er som om GPS eller andet hardware er gået i stykker. Den glemmer ekstremt hurtigt husets indretning og kan tit ikke finde hjem til dokken. Den ser ysynlige rum der ikke er der dvs. prøver at komme frem hvor den ikke kan.


Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2018 kl. 13:17
Har haft min 1. generation Mi Robot i snart et ½ år.
Eneste problem jeg har, er at den har meget svært ved at klarer mine dørtrin ind til vores soveværelser, så jeg overvejer at fjerne dem helt.
Generation 2 skulle vidst nok være bedre til at klare høje forhindringer.
Mvh Jesper
Til top
Kasper_M_A Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_M_A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2018 kl. 16:05
Som så mange af Jer andre, går jeg også og overvejer en lille robot til støvsugningen :)
De klassiske - ret høje - 70’er dørtrin er jeg dog lidt nervøse over...
Var der nogen af Jer der ville være så venlig at tage lidt billeder med en tommestok af jeres dørtrin? Gerne hvis det virker eller ej. 
God weekend til Jer alle!

Til top
Fiehedam Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-August-2018
Sted: København
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fiehedam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2018 kl. 16:09
jeg har nu lige bestilt fra aliexpress og ser frem til at modtage den. Jeg prøvede en roomba 681 i 1 dag og var ikke imponerede til en sum af 4000 kr. Krydser for det bedste med den gen 2 version. 
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2018 kl. 18:12
Mine dørtrin er standard dørtrin fra Swedoor med en højde på ca. 2,3cm.
Halvdelen af gangende lykkes det at komme over for min gen.1.

Mvh Jesper
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2018 kl. 21:58
sejt! Er det et købekit eller home made?
.
Til top
Mikkel Gunvald Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-August-2015
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel Gunvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2018 kl. 10:04
Oprindeligt skrevet af askernedefragrillen askernedefragrillen skrev:

Jeg købte på aliexpress fra "Hurray Store". Levering fra Tyskland på cirka 9 dage. 

Alt i skønneste orden. Købte 2. generation og alt fra installering til brug er fantastisk. Den klare vores forholdsvis høje dørtrin og det er imponerende og se hvor præcis den er. Fantastisk støvsuger. 

Jeg har ikke brugt moppefunktionen og tror heller ikke jeg kommer til det.

Hvor høje er jeres dørtrin? 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 7891011 35>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu