recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken robotstøvsuger?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken robotstøvsuger?

Besvar Besvar Side  <1 91011
Forfatter
Besked
rskadk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Marts-2012
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rskadk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 56 minutter siden kl. 20:14
Så fik jeg den og er ved at teste den. Jeg må sige at den virkelig fungerer godt, dens evne til at bevæge sig er virkelig imponerende, og svarer ca. til hvodan jeg selv ville gøre det :) Er rimelig imponeret over hvor godt det fungerer. Jeg er helt sikker på at hvis man havde nogle væsentligt større rum ville det fungere helt perfekt.

Er lige ved at teste moppefunktionen. Det er jo egentlig bare en klud den slæber under sig, som så hele tiden bliver fugtet via det lille vandreservoir. Umiddelbart fungerer det ganske godt, men selvfølgelig aldrig på niveau hvis jeg gjorde det manuelt selv, da jeg kan presse hårdere mod gulvet. Eneste minus ved denne funktion er at vandreservoiret er for lille, dvs. man hvert 25-30min skal påfylde det igen og fugte kluden. Der ville det være rart med et dobbelt så stort. Alternativt ville det være rart at den efter noget tid advarede når det skulle genopfyldes..

Kan virkelig ikke se nogen grund til at vælge Neato elle Roomba når denne kan fåes til denne fordelagtige pris :) Den har en masse smarte funktioner (Ved ikke hvad man kommer til at bruge). Men Zone cleaning funktionen testede jeg lige, fungerer perfekt :) Der er vist noget med at man kan gemme en zone, men har jeg ikke lige fået testet endnu. 
Til top
Annonce

Til top

Besvar Besvar Side  <1 91011

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu