recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken robotstøvsuger?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken robotstøvsuger?

Besvar Besvar Side  <1 262728
Forfatter
Besked
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2019 kl. 14:19
Er det bedst altid at opdatere robotstøvsugeren til nyeste firmware?
Til top
claussor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Juli-2011
Sted: DK
Point: 129
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claussor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2019 kl. 10:24
Farcen fortsætter. Sælger siger støvsuger er vandskadet. Det er flot gået i og med de aldrig har set den, eller et billede af bundkort. Kan kun advare mod at handle på Ali. Kan lægge skærmbillede op af beskederne hvis folk ønsker det.
Til top
janLp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-Juni-2014
Sted: Vejle
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janLp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2019 kl. 12:11
Oprindeligt skrevet af claussor claussor skrev:

Farcen fortsætter. Sælger siger støvsuger er vandskadet. Det er flot gået i og med de aldrig har set den, eller et billede af bundkort. Kan kun advare mod at handle på Ali. Kan lægge skærmbillede op af beskederne hvis folk ønsker det.

Jeg forstår ikke helt hvorfor du er så vred på Ali? Er det ikke sælgeren du skal være vred på? Hvem har du handlet den hos?
Til top
claussor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Juli-2011
Sted: DK
Point: 129
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claussor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2019 kl. 12:42
Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

Oprindeligt skrevet af claussor claussor skrev:

Jeg forstår ikke helt hvorfor du er så vred på Ali? Er det ikke sælgeren du skal være vred på? Hvem har du handlet den hos?

Det er bestemt også sælgeren jeg er vred på (samt producenten der er lige så hjælpeløs). Men Aliexpress vælger intet at gøre, trods en af deres store resellers skriver der er 3 års garanti, det gør mig harm. Dvs. man kan ikke bruge platformen til noget udover at få et produkt (hvis man er heldig posten ikke smider den væk).

Aliexpress har fået skærmbillede af min chat med reseller, og forstår situationen, men siger det ikke er deres problem. 
Til top
orm08 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Januar-2010
Point: 85
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér orm08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2019 kl. 11:45
Har I overvejet (eller har erfaring med) Eufy RoboVac, Eufy er ejet af Anker som er kendt for deres gode produktervog super service.

Til top

Besvar Besvar Side  <1 262728

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu