|
Hvilken robotstøvsuger? |
Besvar | Side <1 333435 |
Forfatter | ||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1398 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det firma du linker til, ligner ikke et firma som sælger elektronik via cdon. Det gør mig bare endnu mere mistænksom.
|
||
Mvh Jesper
|
||
Pizzabager
Redaktionen Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
pas nu på, der findes så mange kopi produkter dernde fra, bemærk den ikke hedder roborock, jeg tror ikke det er den rigtige S7.. det ville også være en virkelig god pris for den, det billigste jeg har set på tilbud indtil videre er omkring 3200 kr. |
||
Pizzabager
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er ikke den rigtige.. de skriver også den hedder 360 S7
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4664 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det er rigtigt, det er nok en kopi
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Pizzabager
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har selv en S5, som stadig kører glimrende, næsten ærgeligt for ville faktisk gerne skifte til s7, men stod jeg og skulle vælge mellem s6 pure, eller en s5 max, ville jeg tage tage s5 max, det er faktisk lidt af en snyder så vidt jeg ved kom s6 frem før s5 max, så den er vist nyere og bedre, personligt villejeg dog hoppe på en s7...
|
||
Hajsa
Super bruger Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Efter lange overvejelser faldt mit valg på Roborock S5 Max, var mest forelsket i Roborock S7, men prisen gjorde udslaget, jeg var skeptisk vedr selve børsten på S5 Max da jeg synes at den på vores gamle Roomba ikke var glad for fruens lange hår, men må nu sige, jeg tog fuldstændig fejl. Vi bruger den kun til at støvsuge og dermed ingen gulvvask, det vil jeg selv stå for. Hvis man vil have en som også skal bruges til gulvask vil jeg anbefale S7, men personligt ville jeg hellere vælge en seperat til gulvvask.
|
||
Axlon
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har fundet følgende hvor de forskellige Roborock bliver sammenlignet.
Umiddelbart ser det ud til jeg blot skal kigge efter en S5 max. Jeg kan ihverfald ikke se nogen grund til at skulle bruge de ekstra penge på en s7, især fordi jeg ikke vægter moppe funktionen særlig højt.
Redigeret af Axlon - 31-December-2021 kl. 00:03 |
||
Mvh Jesper
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4664 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
S5 max er forsynet med integreret stor vandtank med elektronisk mulighed for at justere vandtilførslen til moppekluden.
Redigeret af Munch - 31-December-2021 kl. 11:30 |
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Axlon
Funktioner
Tak(0)
|
|
Købte en S5max.
Jeg vil lige høre hvad andre med Roborock gør med rum som den ikke kan komme ind til. Vi har et badeværelse med et højt dørtrin, som er spæret af med en magnetstribe, så støvsugeren ikke kører der ud. Opretter I så det ekstra rum som en seperat etage, eller er der en smartere metode med hensyn til kortet? |
||
Mvh Jesper
|
||
Hajsa
Super bruger Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er lidt bøvlet med gammeldags dørtrin, men så lang lang tid du har døren åben ind til et rum kan den godt “bygge” videre på et rum (kort)hvis den bliver løftet derind, du behøver ikke magnetstriben til badeværelset. Jeg har brugt lidt tid på at jeg sætte mig ind i hvordan den “tænker” og synes faktisk det fungerer nogenlunde nu. Vores lader i stuen og kan derfra kun køre ud i gangen men ej retur, så det handler om at planlægge lidt når man støvsuger. Du kan kun lave 4 kort mener jeg, så du er nød til at tænke lidt kreativt for at nå i mål. Men er der en smartere måde så følger jeg da gerne med her.
|
||
Besvar | Side <1 333435 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |