|
Hvilken robotstøvsuger? |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg er nu yderst tilfreds med Appen (har iphone) kan sagtens zoome osv. Bruger det fx når der skal laves en virtuel wall.
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Det samme her. Syntes også appen er ganske fin med zoom og det hele.
|
|
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
app'en fungere rigtig godt på Iphone
|
|
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi har skiftet tæppet til et nyt i gråt. (smudstæppe i bryggers, så jeg kan ikke prøve med remote :-) Takker, tjekker lige deres FB side. |
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men var der ikke tidligere stor kritik af appen, mens selve maskinen fik fin kritik.?
S6 er måske med en nyere app eller bedre hardware? Nuvel - jeg lander på en S6 tror jeg. Umiddelbart en ret god maskine som i siger og andre reviews. Det vægter at den lige kan trække lidt vand over gulvet:). Tak for inputs
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ved ikke om appen er blevet kritiseret som sådan. Der var vist nogle problemer med at den ikke gemte maps, jeg kan ikke huske hvad problemet var. Se evt en lidt sjov test her https://www.youtube.com/watch?v=-7BNZL2z6Wg
|
|
Gump
Super bruger Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
|
App'en er ikke specielt til støvsugeren, den er til alle deres smart devices.
|
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
eneste problem er konen føler sig truet da den tager job fra hende ;)
|
|
Bromberg5
Funktioner
Tak(0)
|
Som gammel gulvmand, blir det aldrig tilfældet her;)
|
|
0leDK
Funktioner
Tak(0)
|
godt at høre :)
|
|
Bromberg5
Funktioner
Tak(0)
|
:)
|
|
Gump
Super bruger Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her var det lige omvendt! Konen var glad for at der endelig kom en robot der kunne tage bare lidt af hendes arbejde. Hos os er det mig der klipper græs og støvsuger. Det har vi en robot til. Til gengæld er det hende der vasker gulv, og det kan denne her så delvist varetage
|
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |