|
Hvilken robotstøvsuger? |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |||
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det tog længe før jeg fik prøvet den gulvvask funktion da jeg tænkte der er noget gemmick, men der virker nu ok. Ikke til faste pletter men normal hustig vask er fin.
|
|||
Stoffer1987
Guld medlem Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 655 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Putter i sæbe i ved gulvvask? Eller bare almindelig vand?
|
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4718 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja en gang ajax, så dufter huset rent.
|
|||
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
smart med Ajax, har kun brugt vand.
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja men pas på. Første gang hældte jeg for meget i Har købt en plastikflaske med mål på, og blander det i 1:10. Og med tuden på flasken, er det let at hælde på moppe tanken. Og gør gerne lige kluden våd med det sidste i flasken.
|
|||
Gump
Super bruger Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg mener at jeg hørte i en eller anden test af moppefunktionen på flere forskellige maskiner, at der ikke må komme sæbe i? Noget med at det ødelægger den dråbe den smider på kluden engang i mellem... Men langt fra sikker...
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der sidder to ventiler der lukker dråber ud. I kassen ligger der 4 ekstra til udskiftning, så det er en sliddel der kan skiftes. Den vil blive tilkalket og ubrugelig anyway, så tænker ikke der sker noget ved at bruge sæbe.
|
|||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9385 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan se man også kan bruge HomeKit via homebridge, hvis man ikke lige har noget HA.
|
|||
Gump
Super bruger Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Fandt denne: Ser ud til at de ikke anbefaler det, men siger at man kan prøve at se hvad der sker...
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
De skriver at skumdannelse kan hindre dråbe funktionen. Til det kan jeg bare konstatere at ved at blande ajax og vand i en olie/eddikeflaske. Klippe toppen af tuden, og hælde blandingen i vandtanken, så er der ingen skum der hindrer dråberne i at komme på kluden. Jeg kan se gulvet er vådt hvor den har kørt, og der hvor der er tørt igen, er der dækspor, så det har været vådt. Så ingen problemer med ajax.
|
|||
askernedefragrillen
Bruger Oprettet: 18-August-2015 Sted: Måløv Status: Offline Point: 165 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg kan kun stemme i og støtte op op Roborock modellerne. Vi har haft en S50 kørende i et par år nu. Den gør det stadig rigtig godt og har kørt 237 timer / 12.000 m2. Har faktisk lige bestilt en S5 Max, der er stort set tilsvarende S6. Så har vi en fast på hver etage. Vi har den koblet op til Google assistant, så vi kan starte (og docke) robotten med stemmen.
Jeg har faktisk stadig ikke prøvet gulvvask funktionen. Vi har dørtrin i huset og har altid tænkt, at der måske ville spilde en del vand ud, når den tog de trin. Men det er måske ikke tilfældet? Hmm - det er da vist et godt projekt i weekenden. På med vand! |
|||
Kallespears
Super bruger Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har haft min Xaiomi S6 MaxV en uge. Den er simpelt hen for vild, til at holde gulvet ren. Har en industrimåtte liggende ved hoveddøren, som vores golden retriever ligger meget på = rigtig mange hår.
Den er faktisk temmelig bøvlet at gøre ren med alm. støvsuger. S6 kører hen over den og der er ikke 10 hår tilbage på den. Den evne til at kendeting på gulvet er os meget sjov, det skulle jo prøves. Den genkender sko, ledninger, sokker det siges os den kan kende hundehøm, og den rør ikke tingene på gulvet. Det eneste der driller den lidt er en glasdør, tror det er fordi radar og kamera "ser" som ingenting. Køb køb Har tidligere haft en Samsung Navibot, den kørte ind i alt som i ALT.
|
|||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |