recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken router til brug med ATV2, mm.?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilken router til brug med ATV2, mm.?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 871
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken router til brug med ATV2, mm.?
    Sendt: 06-Marts-2011 kl. 22:59
Står og vil gerne have opgraderet min router da jeg føler der er nogle features der mangler i min nuværende Netgear DIR-615. Regner med at routeren skal være med dualband da jeg gerne vil streame video via airplay og fra en netværks hdd trådløst via Apple tv gen 2 og ipad med 5ghz, også ellers bruge andre devices via 2.4ghz (iphones, pc'ere, ps3, nmt, etc.)

Så af features skal der nok være..:
Dualband
God performance mht. speed og rækkevidde på begge bands
Deling af usb hdd via usb port i routeren (SMB protokol)
Bittorrent "client"
QoS

Har selv kigget lidt omkring og ser ud til at det står imellem Cisco E3000/E4200, ASUS RT-N56U, Netgear WNDR3700 og Apple Airport Extreme. Mest læner jeg til RT-N56U, da den ser ud til lige at score lidt mere i speed/range tests og umiddelbart opfylder alle mine krav - men den er rimelig ny på market og vil gerne høre om der er nogle grund til det ikke bør være den - og om jeg går klip af nogle features ved ikke at vælge en Airport Extreme (når nu der er snak om brug med iphones, ipad og ATV)

Er taknemmelig for alt hjælp Smile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu