|
Hvilken Router |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
AndersBS ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Juli-2011 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Marts-2012 kl. 18:48 |
Hej alle.
Lige et generelt spørgsmål, da jeg ikke har så meget styr på routere. Jeg skal til at flytte i hus hvor vi får 10/2 mbit forbindelse igennem telenor. Da jeg har en idé om at deres router som de medsender er noget skrammel, vil jeg gerne hører jeres meninger og gerne alternativer. Her er hvad jeg skal have kørende over routeren: Time capsule Linkstation NAS Playstation 3 Apple tv 2 Wii SONOS bridge + ZP90 Airport express 2 bærevare computer Samsung smart tv 2011 model 2 x Iphone 1 x Ipad 2 Der kommer til at være 10-15 m. fra router til alle enheder. Jeg vil gerne have noget som er stabilt, da jeg har oplevet vores nuværende router/netværk skal genstartes en gang i mellem. Håber i har nogle gode forslag/råd.
Redigeret af AndersBS - 26-Marts-2012 kl. 18:51 |
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1575 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bruger du Time Capsule'n som router i dag ? |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
AndersBS ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Juli-2011 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 16 |
Nej. Pt. Bruger jeg en tilgin router fra Waoo da vi har fibernet i det nuværende hus med en 20/20 forbindelse.
|
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1575 |
Jamen, hvis du uden videre kan sætte en anden router på, vil jeg anbefale din Time Capsule... ![]() |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |