flemming larsen skrev:
xcardman skrev:
flemming larsen skrev:
Du tror ikke at der er en af butikkerne som har begge 2 sat op i nærheden af hinanden? Det ville jo være det bedste at se dem live.
Jeg har selv et u7070, og er meget glad for det. Det har meget bedre farver og sort end mit gamle m86.
|
lidt svært og give råd til en som mener han bedre styr på tv end os på dette forum. Hverfor spørger man så? første model koster alt for meget uden led belysning. hverken edge led eller local dimming. trist
|
Det kan han vel også have ret i.
I stedet for alle de der pio n.....
Men af de to modeller tror jeg de fleste ville vælge nummer to. Man kunne jo også prøve at respektere at han vil have et samsung. Det er der mange som ikke gør.
Jeg ved godt at du ikke er så slem mod samsung, men det er der andre som er.
|
Synes bare det virker som en kikset indgangsvinkel fra trådstarter.
Han signalerer efter min mening at han godt vil have billedkvalitet for pengene, (han taler om at LED godt nok er tyndt etc. "men er kvaliteten 5000kr bedre") ligesom han siger at han er ligeglad med internet etc. Derfor får man vel ideen at mandens hovedprioritet ikke er "lir", design etc..
Hvis det er billedkvalitet der er højeste prioritet og ens budget er 20k+/- så synes jeg det virker en anelse snævertsynet at man på forhånd har valgt to Samsung skærme og det skal bare være en af dem og hvis man ikke bliver bekræftet i at det er gode valg, så bliver man "tøsesur".
Såfremt det er fordi at han synes Samsung design er fedt (har selv stået og småtændt lidt på de tynde "LED"modeller), at han har andet Samsung grej, der så kan betjenes af samme fj.betjening, at han går meget op i strømforbrug etc. så er det jo en fair vægtning, men det er ikke det han siger.
Han siger at han har gode erfaringer med Samsung. Derfor skal det være Samsung, hvilket efter min mening er en temmelig ringe grund...