recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken service bruger i til musik streaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken service bruger i til musik streaming

 Besvar Besvar Side  <1 34567>
Forfatter
Besked
noerden Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 522
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noerden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2021 kl. 09:37
Oprindeligt skrevet af Stoffer1987 Stoffer1987 skrev:

Jep, jeg mener det var tyrkiet eller rusland jeg oprettede deezer i for nogle år siden.
Brugte Hola i chrome til oprettelsen, og slettede umiddelbart efter Hola igen.


Så du brugte kun VPN til oprettelsen?
Hvad når du afspiller på forskellige platforme?
Til top
Stoffer1987 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-April-2008
Status: Offline
Point: 654
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Stoffer1987 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2021 kl. 09:50
Kun vpn ved oprettelse. Jeg afspiller via Sonos, telefon osv. uden brug af VPN.

Ved Deezer er den eneste forskel, at musikforslag på forsiden er nogle tyrkiske kunstere. Alt andet er lig hvis du opretter den i Danmark.
Samme playlister, samme sange.


Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2021 kl. 12:57
Der er ingen tyrkiske forslag hos Tidal.
Til top
Stoffer1987 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-April-2008
Status: Offline
Point: 654
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stoffer1987 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2021 kl. 13:03
det ku være man sku prøve tidal så ✌️
Til top
noerden Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 522
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noerden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2021 kl. 13:12
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Der er ingen tyrkiske forslag hos Tidal.


Har du skullet bruge til oprettelse og/eller afspilning?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2021 kl. 13:24
Jeg brugte Hola i Chrome til oprettelse, og derefter slettede jeg begge

Det er selvfølgelig ikke helt det samme udvalg som i andre regioner. Som nævnt her, eller i en af de andre Tidal-tråde, mangler f.eks. den ucensurerede udgave af Lonely Islands "Turtleneck & Chain". Det er bare ét eksempel, men der er jo med garanti andre.

De har dog udgivelser med frække ord, så det er ikke fordi, at alle de slemme plader er censurerede.
Til top
mentormic Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Februar-2013
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mentormic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2021 kl. 15:45
Nu vi er ved vpn så er der også Qobuz men her fik jeg oprette i America men skal love for der er forskel på udbud har lige lavet ny konto i England og der er kæmpe forskel på hvad der er af dansk musik. 
jeg kunne ikke finde på at bruge vpn for at spare kr, jeg tror og håber kunsterne får lidt mønt for det og har Qobuz pga. den kvalitet man får ikke noget mqa ren flac i høj kvalitet. 
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2021 kl. 16:07
Det lykkedes mig ikke at oprette en konto hos Qobuz. Så snart jeg prøvede at betale blev mit kort lukket

Jeg synes også at kunstnere får for lidt for streaming (især når jeg selv bidrager med så lidt), så jeg køber stadig en CD (fysisk eller download) i ny og næ, og især fra kunstnere der nok ikke lige er mangemillionærer. F.eks. klarer Taylor Swift sig nok med, at jeg streamer hendes 117 nye plader på Tidal, mens jeg købte den seneste fra Idles sidste år på Bandcamp. Jeg har også købt Chvrches, men det var egentlig fordi de forsvandt fra Tidal
Til top
Mattti Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Juli-2010
Status: Offline
Point: 68
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mattti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2021 kl. 22:40
Hej. 

Ved det er en lidt ældre tråd, men er der nogen der ved om apple music virker med vpn-tricket??

tak!
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2021 kl. 22:44
Hvorfor?
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2021 kl. 08:28
Oprindeligt skrevet af Mattti Mattti skrev:

Hej. 

Ved det er en lidt ældre tråd, men er der nogen der ved om apple music virker med vpn-tricket??

tak!

Hvis det er fordi du vil tegne abonnement til en lavere pris i et andet land, så kræver det ikke VPN. Det kræver blot en Apple ID-bruger i et andet land samt en betalingsform (f.eks. US iTunes-gavekort). Der er ikke geoblokering på iTunes, Apple Music, TV+ osv.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2021 kl. 09:23
Har kørt med Tidal i noget tid, men hvordan er det sammenlignet med Deezer GUI mæssigt og mht. kvalitet generelt?
Jeg mangler desværre Google Home integration på Tidal og oplever ofte, at Tidal numre bliver sat på pause mens jeg løber, da der står den afspilles på anden enhed. Har hørt andre også har samme problemer.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu