recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken skal jeg tage
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilken skal jeg tage

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2010 kl. 13:02
Det er svært at sætte dem op imod hinanden, men jeg er på min 3 Mio Moov (i forbindelse med bilskift) og JEG valgte Mio pga den fantastiske menu/brugerflade.
Batterierne er nok det eneste punkt der kunne være bedre, men jeg tror det hænger sammen med at den er så tynd at der kun er plads til de flade batterier, og i praksis sidder min altid i lader,hvorfor dette ikke er et problem for mig. 
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
danji Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 383
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2010 kl. 12:38
Efter at have haft både TomTom og Garmin bliver min næste en TomTom. SW er bare noget bedre, på trods af jeg havde TomTom før jeg havde Garmin. Også nogle flere mærkelige ruter i Garmin.

Kan ikke udtale mig om Mio.

Overvejer selv at købe en TomTom 750 Traffic til 2000,- men den kan fås uden TMC til 1700,- i elgiganten.
Mvh dan.
Til top
anoz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Fredericia
Status: Offline
Point: 421
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2010 kl. 12:31
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Skyum.
 
Bedste fordi?
 
M.v.h.
Fordi den alt i alt en den nemmeste at taste adresse ind på, idet det er ligegyldigt hvad man skriver først , By, Postnummer, gadenavn og hvis det samme gade findes flere steder i samme kommune (efter smmenlægningerne) får man valgte mellem de kommuner der er.
 
Alt i alt en super navigation (Har selv Mio Moov 370) Wink
 
Enig, Mio Moov er fantastisk nem at bruge i forhold til f.eks. tomtom og garmin... MEN: enten var jeg utrolig uheldig med min, eller også er kvaliteten virkelig noget "&€#. Batteritid var stort set ikke eksisterende og ledningen endte med at knække af - og nej, den er ikke blevet mishandlet på nogen måde.


Redigeret af anoz - 14-Juli-2010 kl. 12:35
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2010 kl. 12:28
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Fordi den alt i alt en den nemmeste at taste adresse ind på, idet det er ligegyldigt hvad man skriver først , By, Postnummer, gadenavn og hvis det samme gade findes flere steder i samme kommune (efter smmenlægningerne) får man valgte mellem de kommuner der er.
 
 
Og det kan en Garmin ikke?
 
M.v.h.
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2010 kl. 12:18
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Skyum.
 
Bedste fordi?
 
M.v.h.
Fordi den alt i alt en den nemmeste at taste adresse ind på, idet det er ligegyldigt hvad man skriver først , By, Postnummer, gadenavn og hvis det samme gade findes flere steder i samme kommune (efter smmenlægningerne) får man valgte mellem de kommuner der er.
 
Alt i alt en super navigation (Har selv Mio Moov 370) Wink
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2010 kl. 12:05
Skyum.
 
Bedste fordi?
 
M.v.h.
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2010 kl. 11:47
Du skal da have den bedste......      Mio Moov  :-)
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Bobbas Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Status: Offline
Point: 153
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2010 kl. 11:44
Har prøvet begge (dog i 1490T udgaven) - 6310 har en irriterende crom kant der reflektere solen, mens Garmin virke fint borset fra at touch følsomheden ikke er i top...

Hvis det er muligt, så gå efter Grarmin 3760 eller 3790, der fås til en god pris i elgifanten...
Til top
CoolMLJ Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Februar-2006
Status: Offline
Point: 294
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2010 kl. 11:27
Hej Alle sammen.

Skal have ny bil og dermed ny navigation.

Har kigget på Navigon 6310 eller garmin 1390T

Hvilken ville i vælge?
hvis ikke en af disse 2, hvilken ville i så vælge til maks 1700 kr.
 
mvh
Martin
Lykkelig ejer af:

Forstærker : Denon X3400
Front: B&W CM8
Back: B&W M1
Center: B&W CMC
SUP: B&W 610XP

LG OLED B7 65"
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu