|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
![]() Sendt: 17-Juli-2007 kl. 16:21 |
Efter at have fået sat soveværelset helt i stand, er næste skridt at få skiftet den gamle CRT ud med en flad på vægen. Det skal være i størrelsen 26"-32" (har desværre ikke plads til en 37"). Jeg har et budget som hedder max 5000kr. Jeg har kigget lidt på følgende i Elgiganten: (LG 32LE2R) til 4444kr. Jeg har ikke kunne se den live endnu desværre. Er den helt håbløs? (vil lige gentage at jeg ikke forventer en skærm som den i stuen, og at den er til måske max 2 timers brug om ugen til soveværelset). Er der evt andre bud på en skærm til formålet? Kravet er som nævnt max 5000kr (og det er max, der skal være en grænse et sted), samt 26"-32". Tak for hjælpen. |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Jeg vil mene den er ganske fortrinlig til dit formål og til prisen.
Ellers har Elgiganten jo 30 dages returret - så der sker intet ved at prøve den. |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
![]() |
Ja du har ret. De har den desværre ikke på lager i hverken netbutiken, eller nogle af de 3 butikker jeg er i nærheden af. Har også kigget lidt på http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber= 0609560510 Den er så kun 26", men givetvis en bedre skærm? |
|
![]() |
|
DanniS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Jeg har selv købt den lg til soveværelse og den gør det ganske fornuftigt til prisen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |