|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1271 |
![]() |
||
Der mangler vel også noget info om, om du vil spille på en gammel 15" skærm med 800x600 opløsning eller en stor 24" med 1920x1080...
|
|||
![]() |
|||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
||
En Apple iMac
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
Toebs ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 221 |
![]() |
||
Topdata har god value-for-money, det har mm-vision.dk også.
Du bør også tage stilling til om du vil have mulighed for at spille med 3D
|
|||
![]() |
|||
B-CLG ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-April-2009 Status: Offline Point: 655 |
![]() |
||
Indgår der skærm i budgettet ?
Mange køber billigste skærm, eller bruger en gammel, og det er synd hvis man vil arbejde med billeder/video. /B |
|||
![]() |
|||
bhsas ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-September-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
||
Hej
jeg skal ikke spille de store spil er mest til racerspil og spil som mario / spyro :-) jeg har en 21 tommer skærm ikke hd men god opløsning.
|
|||
![]() |
|||
Ophørt ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Nord Falster Status: Offline Point: 1196 |
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
bhsas ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-September-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
||
jeg har aldrig prøvet en mac og ved derfor ikke helt hvad jeg syntes om dem, det bliver en pc ikke en mac denne gang :-)
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
||
Der er mange tusinde kroners forskel på grafikkort. Du kan få grafikkort, der koster mere end resten af computeren. Det er spillene, der afgør, hvad du kræver af grafikkortet.
Stort set alle andre programmer kører fint på en stationær pc til under 5000 kr. Men hvis du VIL have det bedste du kan få for 10.000, er det noget andet. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
||
Nu var det en iMac, der blev foreslået. Og til 10.000 kan man få en 21,5" iMac. Og det er inkl. skærm. Men den kan jo ikke spille pc-spil, man allerede har købt. Derimod er den eminent til billeder, redigering af egne videoer og meget andet. Alle spil, man spiller online, kører den vel også. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Ophørt ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Nord Falster Status: Offline Point: 1196 |
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
||
Det kan da godt være jeg er dum men jeg sidder her ved en imac til under 10.000 kr. og kan f.eks. spille StarCraft 2 i Full HD
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvis man har en god skærm i forvejen, så er der Mac Mini til 6.199 kr. Og det er inkl. Mac OS X og iLife. Så er man kørende. ![]() @Sanne - Hvis du ikke kender mac, så se her: http://www.apple.com/dk/support/switch101/ Mac ER anderledes, men man slipper for antivirus-programmer, antispyware-programmer og andre anti-programmer ![]() Og jeg er selv en mac-konvertit. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |