recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvilken stationær skal jeg købe??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethvilken stationær skal jeg købe??

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1271
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 14:00
Der mangler vel også noget info om, om du vil spille på en gammel 15" skærm med 800x600 opløsning eller en stor 24" med 1920x1080...
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Point: 1691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 18:00
En Apple iMacTongue ikke så mange spil lige pt. men efter steam er kommet sker der sku noget. Det kan kan godt være du kan få mere for pengene i en win-dåse men det bliver aldrig en macWink
Til top
Toebs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-December-2007
Point: 221
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 18:28
Topdata har god value-for-money, det har mm-vision.dk også. 
Du bør også tage stilling til om du vil have mulighed for at spille med 3D
Til top
B-CLG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-April-2009
Point: 655
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 18:33
Indgår der skærm i budgettet ?
Mange køber billigste skærm, eller bruger en gammel, og det er synd hvis man vil arbejde med billeder/video.

/B
Til top
bhsas Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-September-2010
Sted: danmark
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 19:19
Hej
jeg skal ikke spille de store spil er mest til racerspil og spil som mario / spyro :-) jeg har en 21 tommer skærm ikke hd men god opløsning.
Til top
Ophørt Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Nord Falster
Point: 1196
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 19:20
Oprindeligt skrevet af McNiklas McNiklas skrev:

En Apple iMacTongue ikke så mange spil lige pt. men efter steam er kommet sker der sku noget. Det kan kan godt være du kan få mere for pengene i en win-dåse men det bliver aldrig en macWink
du er da godt nok dum. For hvis hun skal ha' en maskine med de kræfter som den i elgiganten, så skal hun lægge omkring 20.000 kr. hvis man kigger på nye spil fx sims 3 ser er skal pc'en og mac'en har sammen kræfter
Til top
bhsas Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-September-2010
Sted: danmark
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 19:28
jeg har aldrig prøvet en mac og ved derfor ikke helt hvad jeg syntes om dem, det bliver en pc ikke en mac denne gang :-)
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 19:38
Der er mange tusinde kroners forskel på grafikkort. Du kan få grafikkort, der koster mere end resten af computeren. Det er spillene, der afgør, hvad du kræver af grafikkortet.

Stort set alle andre programmer kører fint på en stationær pc til under 5000 kr.
Men hvis du VIL have det bedste du kan få for 10.000, er det noget andet.

Venlig hilsen
KB
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 19:55
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

du er da godt nok dum. For hvis hun skal ha' en maskine med de kræfter som den i elgiganten, så skal hun lægge omkring 20.000 kr. hvis man kigger på nye spil fx sims 3 ser er skal pc'en og mac'en har sammen kræfter

Nu var det en iMac, der blev foreslået. Og til 10.000 kan man få en 21,5" iMac. Og det er inkl. skærm.
Men den kan jo ikke spille pc-spil, man allerede har købt. 

Derimod er den eminent til billeder, redigering af egne videoer og meget andet. Alle spil, man spiller online, kører den vel også. 

Venlig hilsen
KB
Til top
Ophørt Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Nord Falster
Point: 1196
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 20:07
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Nu var det en iMac, der blev foreslået. Og til 10.000 kan man få en 21,5" iMac. Og det er inkl. skærm.
Men den kan jo ikke spille pc-spil, man allerede har købt. 

Derimod er den eminent til billeder, redigering af egne videoer og meget andet. Alle spil, man spiller online, kører den vel også. 

Men hun skal også bruge den til spil
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Point: 1691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 21:11

Det kan da godt være jeg er dum men jeg sidder her ved en imac til under 10.000 kr. og kan f.eks. spille StarCraft 2 i Full HDWink Og man skal jo også se på man får en LED skærm oven i hatten også til den prisBig smile
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 22:28

Det kan da godt være jeg er dum men jeg sidder her ved en imac til under 10.000 kr. og kan f.eks. spille StarCraft 2 i Full HDWink Og man skal jo også se på man får en LED skærm oven i hatten også til den prisBig smile

Hvis man har en god skærm i forvejen, så er der Mac Mini til 6.199 kr. Og det er inkl. Mac OS X og iLife. Så er man kørende.

@Sanne - Hvis du ikke kender mac, så se her: http://www.apple.com/dk/support/switch101/
Mac ER anderledes, men man slipper for antivirus-programmer, antispyware-programmer og andre anti-programmer LOL

Og jeg er selv en mac-konvertit.

Venlig hilsen
KB
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu