|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19840 |
![]() |
|||
ROFL..... Altså er alle de antivirus programmer der udbydes til MAC spild af penge? Symantec ripper dig altså bare for noget der ingenting er? http://www.symantec.com/norton/macintosh/antivirus Læs for øvrigt: http://www.version2.dk/artikel/9262-apple-husk-antivirus-til-din-mac Klaus |
||||
![]() |
||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
|||
Ja, det er spild af penge. Jeg tvivler på at du kan finde en Macbruger, der bruger antivirus i OS X.
ikke mere: Vi beklager! |
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
![]() |
||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
|||
Nemlig. Derfor er det sikkert også bedst med en Windows PC. Men da der begyndte at blive talt om Mac, ville jeg lige komme med mine egne erfaringer også. Og man kan komme et godt stykke med Mac for under 10.000 kr. Fx med en Mini. Men trådstarter spørger efter en pc, der kan bruges til spil. Og der mener jeg at man sagtens kan få en god pc for 10.000 kr. og nedefter. Det afhænger af de spil, der skal spilles. Måske er spillene ikke engang så krævende at det er nødvendigt at bruge mere end 5000 kr. på pc'en. Tilføjelse: Hvis de programmer eller spil, man bruger, ikke kan udnytte et meget dyrere grafikkort, mener jeg at man lige så godt kan købe en billigere pc. Oplevelsen vil være den samme, men man sparer flere tusinde kroner. Redigeret af Brixen - 23-September-2010 kl. 00:35 |
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19840 |
![]() |
|||
Så Symantec har altså lavet et fake program?
Ja, tro gør stærk.... http://www.joeydevilla.com/wordpress/wp-content/uploads/2009/12/howfanboysseeoperatingsystems.jpg Klaus |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Det har jeg ikke sagt. Symantec programmet er da ægte nok. Og jeg tvivler heller ikke på at programmet finder de viruser, det leder efter. Hvis de altså er på maskinen. Men vi har bare ikke noget at bruge programmet til. Har du fundet nogle Macbrugere, der bruger Symantec antivirus til Mac? |
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
![]() |
||||
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
![]() |
|||
Utroligt laussigt og ret så typisk, at i bliver med med det Mac-ævl !
![]() Trådstarter skrev allerede på side 2 - at det IKKE er en Mac, hun vil ha' !
Så stop dog det enerverende og egoistiske fanboy-kævl.
På forhånd tak !
______
Back to Topic - MM-Vision leverer nogle ret gode stationære maskiner i flere forsk. prisklasser.
Denne her tror jeg ville klare dine ønsker og helt sikkert mere til:
Vision Game Intel PC- med flg. opgraderinger:
Intel Core i5-760 4x2,80GHz (Turbo 3.33GHz) (Levering forv. indenfor 3 dg) 5.995,00
4GB DDR3 -> 8GB DDR3-1333 RAM . . . . . . . . . . . .(På lager!). . . . . . . . . 695,00
Windows 7 Home Premium 64-bit installeret . . (På lager!) . . . . . . . . . . 675,00
GTS450 -> GeForce GTX460 1GB grafikkort . . . (På lager!) . . . . . . . . . . 600,00
+ Evt. TFT Iiyama E2472HDD 24'' LED 2ms 1920x1080 FullHD (På lager!). 1.995,00
Så får du en super god PC med en pænt hurtig processor, 8gb DDR3 ram, 1 Tb harddisk - Et ret fedt grafikkort + en ret fed 24" LED skærm. Desuden 2 års FULD garanti + fragtfri forsendelse.
Til en pris under de 10.000 - uden den nye skærm bliver det så kun lige under 8.000 kr.
Har selv overvejet denne, da min egen hjemmesamlede snart er kørt træt.
![]() Hilsen Roland ![]() Redigeret af Roland - 23-September-2010 kl. 06:41 |
||||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||||
![]() |
||||
bhsas ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-September-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
|||
Hej Roland
tak for dit forslag som er brugbart :-) jeg er ikke så teknisk så deres diskution får jeg ikke meget ud af :-) Dit forslag vil jeg kigge på god Dag hilsen sanne
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Hej Sanne Det bliver noget dyrere hos Proconsult. Forskellen er bl.a. mm-vision bruger bundkort fra Gigabyte, hvor Proconsult bruger ASUS bundkort. men det forklarer ikke hele forskellen. Mm-vision ER billigst.
High Performance Core i5 - 760, 2.80 GHz
8.824,00 kr. Men nu har du i hvert fald 2 sammenlignelige forslag. Der mangler så tv-kort på begge to, hvis du også vil se tv på den. Det forstod jeg, at du ville. Og så beklager jeg at der kom pc versus mac snak ind i tråden. God fornøjelse med at få købt en ny pc. |
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Glimrende forslag. Men der er noget galt med dit link. her virker det: |
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
![]() |
||||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
|||
Hold da op
Jeres forslag er ovildt overkill !
Man kan nøjes med noget til 5000-6000kr. |
||||
.....
|
||||
![]() |
||||
Ophørt ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Nord Falster Status: Offline Point: 1196 |
![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|||
og her står der win 7 kan hackes http://www.tomshardware.com/news/Windows-7-Hacked-controlled,7619.html sådan kan man vist blive ved.. men det er vel et faktum at et windows system for at bibeholde sin hastighed relativt ofte har godt af at få geninstalleret sit system da det ellers godt kan blive trægt.
Det oplever jeg ikke på sneleoparden
|
||||
Mvh
René |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |