|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mikey ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 227 |
![]() Sendt: 08-December-2008 kl. 16:25 |
Hejsa Har efterhånden ikke brugt min htpc i stuen til andet end at se backups af dvd'er (ts folder) da blueray og dvd'er ses fra PS3 og musik via forstærkeren. Nu er mit spørgsmål så om der findes en media streamer (eller hvad man nu kalder det) som fra min ReadyNAS NV+ kan afspille min rippede dvd'er? Har overvejet DVico TViX HD M-7000A Media afspiller men deres test siger at de oplevede problemer med afspilning af TS. foldere. Er der nogen der kender til nogle streamere eller media afspillere der kan afspille TS. foldere uden problemer? Orker ikke at konvertere dem til ISO images. På forhånd tak |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |