|
Hvilken streaming box fra NAS er bedste valg? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-December-2011 kl. 13:06 |
Hejsa og god jul
Overveje at investere i box ved TV til at streame billeder og film fra min NAS Synolygy ds 211. Hvad skal jeg gå efter.......
![]() 1. Sælge min ½ år gamle blue ray afspiller Panasonic 310 og købe en ps3 - kan den ikke streame de fleste filmformater? og kan den afspille i DTS HD lyd fra min NAS?
2. Kan nogle af de andre bokse streame eller over netværkskabel afspille DTS HD lyd(hører en del musikkonceter så det er lidt vigtig..) jeg tænker på f.eks W D live eller lign......
Redigeret af tyros1 - 27-December-2011 kl. 11:38 |
|
Philips 42 PF9731d/Humax XRHD Pana BDT 310 WD tv
Marantz SR6004,5.0 setup DLS M66, M60, R50 Marantz CD5001 - Panasonic MR-EH65 - Projekt debut III Squeezebox duet/Radio og IPAD NAS Synology 211 |
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er selv på udkig after en media afspiler , og er rigtig hug på den ny popcorn hour A-300
Da jeg også vil have den bedste ud af min afspiler læste jeg at netop den var god Hvad der angå billede samt lyd afspiling..plus jeg synes at den ny intrface er super Nice Hvad der angå lyden så ka popcorn der her Audio Pass-Through: DTS, DTS-HD HR, DTS-HD MA,Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby True HD |
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
Jeg kan se Popcorn koster dobbelt pris.........så tror jeg godt jeg kan undvære DTS HD...
For popcorn kan vel ikke meget mere end WD? Eller har den et hemelig våben ![]() Redigeret af tyros1 - 27-December-2011 kl. 20:43 |
|
Philips 42 PF9731d/Humax XRHD Pana BDT 310 WD tv
Marantz SR6004,5.0 setup DLS M66, M60, R50 Marantz CD5001 - Panasonic MR-EH65 - Projekt debut III Squeezebox duet/Radio og IPAD NAS Synology 211 |
|
![]() |
|
avrware ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-April-2009 Sted: Aalborg, Denmar Status: Offline Point: 28 |
Jeg vil godt advare mod en PS3
![]() Spøg til side - jeg har en masse m4v filer lavet i handbrake fra nogle .TS optagelser på en Clint DC-1 og der er store lip sync problemer. Generelt er der vist lip sync problemer på en PS3 550000 hits... Jeg streamer fra en 211+
|
|
![]() |
|
NADuser ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-December-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 15 |
Jeg har lige købt den nye WD live Tv med wifi, den kører umiddelbart som en drøm, men jeg har ikke det vilde forstand på HD lydformater og hvad der er understøttet
|
|
![]() |
|
nkt1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 474 |
Hej NAD user
Den nye WD Live tv med wifi - kan den afspille Iso filer..?
Nicolai
|
|
![]() |
|
NADuser ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-December-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 15 |
yep, sidder lige nu og ripper til iso, det fungere perfekt. Afspiller også mine AVCHD film fra min kamera.
|
|
![]() |
|
nkt1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 474 |
Ok fedt - har en boxee, men er lidt vild med denne pga størrelsen som kan sidde bagved tv, og styre via en smartphone - skulle bare lige være sikker på den kunne tage iso inden jeg køber en.
Ellers er du glad for din kan jeg forstå..? Undskyld jeg lige bryder ind i tråden, men ikke så mange der har skrevet om denne endnu desværre..
Nicolai
|
|
![]() |
|
Hej Nicolai Jeg fik min igår, så mit grundlag for bedømmelse er måske ikke så god. I forhold til mit TV som også har DLNA afspilning er WD virkelig god. Lækker brugerflade, superhurtig, kan håndtere de store HD filer hvilket mit tv ikke magter. Nem opsætning af wifi, jeg bruger dog kabel da det er til rådighed i min installation vh Henrik |
|
![]() |
|
Hej Henrik,
Tak for svar Henrik
Jeg skal også kable mit WD live tv, da vi lige er flyttet i nyt hus, hvor vi fik netstik bagved alle tv, samt udhulning i væggen, således man kan gemme sådan en boks helt af vejen og ude af syne.
Har du prøvet smart phone applicationen, og om man kan tænde for WD live på applikationen hvis den er slukket..?
Mvh, Nicolai
|
|
![]() |
|
Hvor har du købt. Og kører den stadig som smurt i olie ![]() |
|
![]() |
|
Jeps kører bare fint
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |