|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Forfatter | ||
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() |
|
Glæder mig allerede som et lille barn :P lyder tila t være lige hvad jeg leder efter.. mine naboer kommer til at elske mig..
|
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Håber du bliver tilfreds!
Hvis naboerne brokker sig skruer du bare op så du ikke kan høre dem ![]() |
||
![]() |
||
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() |
|
Måske denne test bør læses inden man bruger penge på harbo Sounds produkter. Der testes dog kun en reol højtaler og en gulv højtaler. Men mon ikke kvaliteten af Harbo sounds sub er tilsvarende! Jeg er ikke overrasket over konklutionen. Som vel kan koges ned til 'En OK højtaler til prisen' http://www.hifi4all.dk/content/templates/anmeldelser.asp?art icleid=1759&zoneid=3 Redigeret af -C5- - 29-Februar-2008 kl. 13:02 |
||
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
||
![]() |
||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
|
Det er udtalelse som jeg bestemt ikke kan nikke genkendene til. Hvilken højttaler producent synes du fx der levere markant mere for pengene end Dali fx gør med IKON Serien?? Uden at vide det 100 %, så tror jeg ikke du kan finde noget svar uden det bunder i en subjektiv vurdering. IKON Surround sæt, blandt andet med IKON Sub blev 2 år i træk kåret som bedste surround system mellem 500-3600 pund i England af What Hi-Fi. Det er ikke så lidt, fx en IKON 6 har høstet: http://www.dali.dk/int/page191.aspx?sub=213&prod=78 Dali er endda ofte nogle tusind kroner billigere i Danmark end i udlandet, alligevel løber de ofte med guldmedaljen i test, selvom de er dyrere i udlandet. Redigeret af Iron Man - 29-Februar-2008 kl. 17:25 |
||
![]() |
||
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() |
|
Jeg var lige i ålborg for at hente en sub10 idag den er da mega feed :) er i gang med udpakningen.. |
||
![]() |
||
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() |
|
svin.. gerne et par billeder og lille anmeldese af subben ville være dejlig
|
||
![]() |
||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
|
Nu er der jo også en del Dali der bliver lavet i Kina, netop af samme grund.... Det er blandt derfor, at man har kunnet lave Mentor serien så god, fordi man har sparet på timeløn og dermed har kunne bruge dyrere komponenter. Redigeret af Iron Man - 01-Marts-2008 kl. 17:29 |
||
![]() |
||
![]() |
|
dobbelt post Redigeret af Iron Man - 01-Marts-2008 kl. 17:28 |
||
![]() |
||
farmand4real ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
|
Så er det altså bare butikker og producenter, der er for grådige mht. avance. Selv den i den billigste Mentor serie, koster bare 2 stk. det samme som du kan få et komplet 5-1 sæt incl. sub10eren. Jeg har ikke dissekteret, hverken en SUB10 eller en højtaler fra Mentor serien. Jeg plejer at lytte mig frem til hvad jeg synes lyder godt Men misforstå mig ikke, hvis jeg havde råd kørte jeg da også Ferrari Vel vidende, at jeg ville komme til at betale uforholdsmæssigt for meget. Det det handler om er at her er der faktisk et suverænt godt produkt til en fantastisk pris, som følger alt hvad jeg har hørt, der ikke koster 3X så meget, til dørs. Det giver pludselig mulighed for at flå en hel ny kundegruppe ud af kløerne på Bilkas plastichelvede. Det betyder at vi på sigt får flere ligesindede, der også vil kæmpe for bedre lyd og måske også billede
|
||
![]() |
||
farmand4real ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
|
Prøv at læse komentarerne til testen. Det var vist ikke nogen speciel objektiv test. Samtidig var den så forudindfattet, at det var uværdigt at kalde det en test. SUB10eren er i øvrigt hans egen opfindelse, som han har udviklet og fået produceret ud fra egne specifikationer. Mens de testede højtalere er købt ind i Kina efter "Most value for money" princippet. Vi snakker altså et komlet sæt 5-1 til 5K. Der har man så pillet 2 højtalere ud og testet som stereohøjtaler og ja hvis man sammenligner dem med grej til 8-10.000.- pr. side, så vil man nok kunne spotte er par mangler i lydbilledet. Men det sætter stadig tingene lidt i perspektiv. SUB10 eren er nu stadigvæk en perle, som samtidig er hamrende flot. Der kan skrives meget, men det bedste er stadig at høre det. Så ville der heller ikke være så meget at diskutere mere |
||
![]() |
||
![]() |
|
Kunne ikke være sagt bedre.. Har også lavet en aftale med Harbosound om hvis jeg ikke at jeg er tilfreds med subben kan den bare leveres tilbage. No hard feelings. Det kan Hifiklubben feks ikke tilbyde.. de har desvæære mere politiken med køb vores produkt og så snart du er ude af døren bliver den låst.. Ingen mulighed for at komme tilbage med den hvis kassen har været åben |
||
![]() |
||
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() |
|
Selvfølgelig synes du ikke det er en objektiv anmeldelse. Hvis man der i mod havde rost dem til skyerne ud fra samme præmisser, ville dit syn på testen nok være et andet. ”Der har man så pillet 2 højtalere ud og testet som stereohøjtaler og ja hvis man sammenligner dem med grej til 8-10.000.- pr. side, så vil man nok kunne spotte er par mangler i lydbilledet.”. Hele udgangspunktet for denne tråd er netop Harbo sub 10 vers. Ikon subben. Det påstås jo hårdnakket af dig selv og andre at Harbo sound kan matche meget dyre udstyr! Den eneste anmeldelse jeg har kunne finde, som ikke er fortaget af forbrugerne, forbruger anmeldelser er i særdeleshed farvet, er den jeg linkede til. Jeg finder testen meget troværdig. At man fx giver indtryk af at man kan bi-wire og det så viser sig at være snyd og bedrag, synes jeg er meget sørgeligt og det gør, at jeg aldrig kunne finde på at sætte mine penge i sådan en gang fis og humbug. |
||
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |