|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
doit ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 901 |
![]() Sendt: 21-Juli-2009 kl. 18:56 |
Hej.
Jeg er gået væk fra min midlertidige tanke omkring et alt-i-et system til stuen. Rummet er relativt lille, så har ikke brug for de store hestekræfter. Jeg bor i lejlighed så skal ikke spille ret højt. Jeg har besluttet mig for 5 stk's micropods. Jeg starter ud med 2 til stereo samt en sub. Subben jeg har tænkt på at købe, er denne B&W fra hifiklubben, AS2: http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/subwoofer/b w_as2_subwoofer_soelv.htm 1. Er den okay til mit brug? Er der bund og kraft nok i den? Er der andre i samme prisleje jeg burde overveje? 2. Hvilken forstærker burde jeg kigge på? Den skal være lille og komptakt enkel i designet. Og nå ja - BILLIG! ![]() |
|
![]() |
|
Dammark ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Mit setup ligner lidt. Jeg har bare MiniPods som front og en B&W ASW608 som sub. Om den er lille, kompakt og billig skal jeg ikke kunne sige, da det jo er relativt. |
|
// Sebastian Dammark
www.dammark.net |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |