|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
||||
Det handler i høj grad om at få subben indstillet korrekt til rummet.....det er ikke noget man opnår den første dag!! Basrefleks porte er en "genvej" til mere dybbas i det samme kabinet. lrev |
|||||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|||||
![]() |
|||||
videoguy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Status: Offline Point: 167 |
![]() |
||||
Jeg har for ikke så lang tid siden erhvervet mig en Audio Pro B1.28 Audio Pro har for mange år siden udviklet en ret unik strømstyring af deres enheder (ACE bass), som gør at man ad elektronisk vej kan styre nogle af de mekaniske parametre |
|||||
![]() |
|||||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
||||
Det er en lidt skræmmende fil ![]() Der bliver afsløret en del om anlægget, og hen imod slutningen også, at jeg er ved at blive gammel ![]() ![]() Venligst Søren |
|||||
![]() |
|||||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
||||
Har lige købt Velodyne SPL 1200R. Jeg er meget imponeret, den spiller dybt og rent og kan gøre det højt. SVP |
|||||
![]() |
|||||
Aarestrup ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() |
||||
Hej Rulle. Du beder om en sammenligning op mod DLS 3.10. Jeg har en 3.10 og den spiller i en noget mindre stue end du har. Jeg kan ikke anbefale den som reference. Den virker for svag og mister tit pusten og den kan ikke spille dybt nok. På plus siden, den er glimrende til musik og har absolut ingen buldre bas. |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |