|
Hvilken subwoofer til bilen? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||||
KimRosgaard
Junior bruger Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det skal jeg ikke kunne sige da jeg ikke har haft en subwoofer i baggagerummet før.
|
||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det har jeg, men det har været i biler med hattehylde og dermed rimeligt let overførsel af lyd.
Byggede en trækasse med skrånende ryg, så passede op mod bagsædet. Satte forstærkeren fast på siden af subben og monterede det hele med et sort 25 polet stik (forsyning og signaler) så det var let at fjerne subben, hvis hele bagagerummet skulle bruges. Klaus |
||||
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvis du tager handskerummet ned, og radioen ud, så burde det være til at trække højttaler ledning. Redigeret af Notfast - 25-April-2017 kl. 06:49 |
||||
.....
|
||||
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Masser. Spiller subwoofer op i mod sæde, så kommer der nemt masser ind. Hvis man lægger armlænet ned, så bliver det bedre. |
||||
.....
|
||||
Notfast
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Her spilles igennem en bagsæde med ca. 300watt i alt.
https://youtu.be/ue-aVAibjaU Okay, det er en gammel og ikke så tyk bagsæde, men samme princip. |
||||
.....
|
||||
KimRosgaard
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
Notfast
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Har du prøvet med en søgefjeder oppe fra radioen og ned? Jeg har endnu ikke oplevet en bil hvor jeg ikke kunne kabler igennem, men jeg har heller aldrig prøvet din model før.
Redigeret af Notfast - 25-April-2017 kl. 17:12 |
||||
.....
|
||||
KimRosgaard
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg kan jo netop ikke få en søgefjeder ind oppe fra radioen og ned da alt er hermetisk lukket og konsollen skal skilles totalt ad for at få adgang til kablerne lige bag radioen. Anyway - det er et sekundært problem - i første omgang skal jeg have en subwoofer. Jeg har netop modtaget det kabelsæt du linkede til og det ser meget fornemt ud. Har kigget lidt på denne her: http://www.rockfordfosgate.com/products/details/p1-2x10
|
||||
Notfast
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg kender ikke den subwoofer, men RFFG's produkter er Normalt i god kvalitet, også til prisen.
Desværre angiver de ikke tunings frekvensen, så den må du selv finde. Det er vigtigt ikke at overbelaste enhederne, og det gør man nemt under tunings frekvensen. Redigeret af Notfast - 26-April-2017 kl. 22:22 |
||||
.....
|
||||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |