|
Hvilken Surround reciever |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
K_J ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2014 Status: Offline Point: 148 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
737 er en skrabet model ja, men bortset fra effekt, så mangler jeg kun Pure Direct i forhold til 838 eller 1030. Men prisforskellen er også til at mærke.
Spørgmålet om er a830 eller 737 vil give noget til lyden i forhold til min aldrende Marantz SR5003, eller om jeg skal vente til der er råd til en 8-10k sag, dvs lige et nr større.
EDIT: 737 mangler også pre out ifht 838, men det er heller ikke noget jeg skal bruge. Redigeret af K_J - 28-November-2014 kl. 19:37 |
|
![]() |
|
andje00 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
Jeg overvejer også snart at investere i en ny surround receiver som afløser for min gamle Denon AVR 1909
Jeg har set mig lidt lun på Pioneers SC 2024 , men er lidt urolig for manglende HDCP 2.2 Da jeg så at der var tilbud på Onkyo 737 , der har HDCP 2.2 og THX tænkte jeg at det var et bedre køb end Pioneer 2024 Men når nu i begynder at skrive at 737 er en skrabet model, er jeg kommet i tvivl. Hvordan er 737' eren i forhold til 2024? |
|
![]() |
|
fredizy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Status: Offline Point: 60 |
Jeg har netop smidt penge efter YAHAMA 830 hos Dustin - glæder mig
|
|
![]() |
|
Jam ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
Er der slet ingen der kan svare på mit spørgsmål - selv av-connection kan heller ikke over mobilen. Så jeg er desværre nød til at bede dem om at sætte den til, og jeg må ind og prøve. Problemet er at jeg bor i Frederikshavn, og der er langt at køre.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |