|
Hvilken tablet? |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
kristianeand
Junior bruger Oprettet: 21-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 15:43 |
|
Jeg overvejer at købe en tablet. Jeg er ikke sikker på, om det skal være Android eller Ipad. Jeg hælder nok mest til at købe en Android - evt. Samsung da jeg har Samsung smartphone.
Jeg kan se, at Samsung har flere modeller. Er der nogen, der kan forklare mig de væsentlige forskelle på modellerne? Er der evt. en model, som kan anbefales? Kristian
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19482 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Overvej en iPad Air (første generation).
Klaus |
||
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg anbefaler en samsung Tab S. Læs anmeldelser. Hurtig, god wifi, utrolig flot skærm og billeder. Her kan du kan du også isætte hukommelses kort, der passer til dine ønsker, og som kan flyttes og bruges til nye modeller. Jeg har desuden en Samsung S 5. De kommunikerer virkelig godt sammen og dine Apps fra din Smartphone indsættes automatisk
|
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
zeryus
Guld medlem Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg overvejer også en Tab S men lige et spm: er det muligt at parre en Wifi-only Tab S med en Android tlf for at kunne foretage/modtage tlf opkald eller send/modtage sms fra Tab S? |
||
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja. Det er både nemt og hurtigt. Pludselig dukker der en nøjagtig 100% kopi op af din smarthone på tabletskærmen, og du kan både bruge det du skriver og alt andet. Funktionen hedder Sidesync. |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
Treated
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi har selv en Samsung Galaxy Tab Pro 12.2" sku lækkert med en lidt større skærm og så er hastigheden på den rigtig god, er fuldt ud tilfreds med den.
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10443 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du vil undgå begrænsninger bør du overveje en tablet med en fuld Windows version på.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
B-CLG
Guld medlem Oprettet: 24-April-2009 Status: Offline Point: 655 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad skal denne tablet benyttes til?
Er der et budget max? Hvad må den fylde/veje? Hvis der bare skal startes en religionskrig mellem iPad og Android i tråden her, så peger jeg på en Windows hybrid tablet. |
||
kristianeand
Junior bruger Oprettet: 21-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg skal egentlig ikke bruge den til det helt store. Jeg tænker, at den primært skal bruges i hjemmet på wi-fi til at gå på nettet, netbank, e-boks og skrive mails. Jeg vil sikkert også hente et par spil til den.
Jeg vil gerne have en stor skærm, idet jeg ikke regner med at tage den med rundt omkring. Jeg har tænkt, at jeg vil give ca. 2.000 kr. Det vil selvfølgelig være lækkert med en let tablet, men det er ikke det vigtigste. Jeg går mere op i, at den er hurtig, stabil og har god forbindelse til wi-fi. |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19482 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, så er der hverken råd til samsung Tab S eller iPad air..... Klaus |
||
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg vil gerne høre andres erfaring.
Jeg har haft en række Smartphones, jeg husker ikke hvor mange og nu min tredje Tablet. Alle uden abonnement så jeg frit kunne sælge, når der kom noget interessant nyt. Jeg har altid fået en god pris for de gamle, og faktisk tror jeg ikke, at det er den store forskel i pris regnet pr dag, om man køber en ældre model eller en ny. Men oplevelsen er bedre, og sjovere. |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
B-CLG
Guld medlem Oprettet: 24-April-2009 Status: Offline Point: 655 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Til prisen ville jeg måske tage en Lenovo Yoga tablet HD+. selvom det ikke er en meget stor skærm.
Men først checke om den kan køre java, hvis din netbank forlanger dette. Det er i dette tilfælde prisen som i høj grad er med til at definere valget. |
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |