|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() Sendt: 25-Januar-2008 kl. 19:27 |
hvilken mus med en rækkevidde på over 2,5 meter vil i anbefale
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
snirgens ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
Hej svsommer Jeg har en logitech MX 700 , ca 5 år gammel den går fint igemmen en murstens væg og ca 4 meters afstant Jeg tror ikke det er et problem at trådløse muse ikke rækker så langt, men du kan jo prøve en af de Nyere logitech modeller jeg gav ca 400-500 Kr for min med en lader. Hygge ses
|
|
|
ostenfeldt ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Den mus jeg har nu er den bedste jeg har haft! Det er en Logitech LX5 - pris 229,- Den er neutral - vigtig da jeg skifter mellem at bruge musen med venstre og højre hånd Og så har den mega lang batterilevetid... |
|
Jan Rasmussen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |