|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Kiksemand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 27-November-2007 kl. 21:55 |
|
Hejsa. Vil gerne have 2 computere til at køre trådløs. Den ene er en bærbar med indbygget trådløs netkort. Så er det er stationær uden netkort. Hvad skal jeg købe for at komme trådløs på begge computere? Håber nogen kan hjælpe. På forhånd tak. Redigeret af Kiksemand - 27-November-2007 kl. 21:56 |
||
![]() |
||
suldrup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
|
Se denne:
http://www.belkin.com/pressroom/releases/uploads/07_11_07N1V ision.html Belkin Vision N |
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
D-link gamer lounge Apples routere (de virker fremragende med windows også) |
||
![]() |
||
vang42 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
|
Skal det være billigt, kan du nøjes med at købe en trådløs USB adaptor til omkr 100 kr. Så kan du bruge den stationæremaskine som accesspoint til den bærbareit en ad-hoc netværk. Det virker helt fint (denne post er skrevet fra et sådan netværk), men er selvfølgeligt en anelse mere omstændeligt at sætte op.
|
||
![]() |
||
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
![]() |
|
Af Router ville jeg helt klart tage en Linksys WRT54G de køre klippe stabilt vi bruger dem til alle vores hjemme arbejdspladser ude på firmaet. |
||
![]() |
||
xiuxiu ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Maj-2007 Status: Offline Point: 131 |
![]() |
|
kører med linksys WRT54G og den er klippe stabil som ekelund siger. har kørt med den nogen år uden at den skulle resettes :)
|
||
Mvh Thomas
Vienna Acoustics BBG April Stello AI500 Logitech Squeezebox Touch Yamaha YSP-2200 Audiotrak Prodigy Cube Sennheiser 580 |
||
![]() |
||
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
|
Jeg ville helt klart vælge en WRT54GL Fremfor WRT54G. Dem som bliver solgt i dag af WRT54G, er et dårligt chipset i forhold til tidligere og WRT54GL. Desuden understøtter version 7 (den som bliver solgt nu i DK) af WRT54G heller ik DD-WRT firmwaren. WRT54GL Kører med et super Broadcom chipset (ligesom de tidligere udgaver af WRT54G), og den understøtter DD-WRT firmwaren der giver uendelig mange konfigurations muligheder. Bl.a. Mange flere åbne port forwards, overcloking & forhøjelse af signal styrke. Den koster vidst en lille 50'er mere end WRT54G, men den er helt klart de få ekstra penge værd! Jeg har lige nu WRT54GL, har tidligere haft WRT54G (version 7). Er meget gladere for min WRT54GL med DD-WRT firmware!!! Redigeret af hyldig87 - 31-December-2007 kl. 00:53 |
||
![]() |
||
petite_machine ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
|
Enig med hyldig.... Linksys WTR54GL. Hvis du så bruger en firmware så som DD-WRT eller Tomato, har du mulighed for at øge sendestyrken... Og så er den klippe-stabil Har selv 2 stk. |
||
![]() |
||
pmalm ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2007 Sted: 3400, DK Status: Offline Point: 433 |
![]() |
|
Helt enig med de fleste herinde, Linksys WTR54GL. køre selv med den, noget af det bedste jeg har prøvet. klippe-stabilt og rigtig god styrke på antenner. Mine personlige erfaringer med D.link er ikke mildest talt imponerende, ustabil og dårlige (svage)antenner. |
||
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS. |
||
![]() |
||
skipper.dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2005 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
|
har en wrt54gl og køre dd-wrt
dette er en virklig en god løsning MEN hvis man ønsker at udbygge sin dd.wrt firmware (som jo er Linux) kan den via comando promt opgraderes med instalerbare pakker (ipkg) tildette formål er en ASUS WT500G deluxe til ca 700 kr meget bedre da den har usbport og derved ikke er begrænset til den beskedne flash ram som routeren har indbygget... /skipper |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |