recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvilken tuner er der i samsung PS42S5HX
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethvilken tuner er der i samsung PS42S5HX

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Direkte link til dette indlæg Emne: hvilken tuner er der i samsung PS42S5HX
    Sendt: 08-November-2011 kl. 20:27
Er muligvis ved at indgå en byttehandel med mit gamle 32" lcd tv med en sådan her. Men kan ingen steder finde ud af, hvilken type tuner der er i den, og ham der har skærmen ved det ikke. er der nogen her der ved det?
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 21:03
Ifølge produktoplysninger på dette sted: http://www.ciao.co.uk/Productinformation/Samsung_PS_42S5H__6548814 er der ingen digitalt tuner i det tv. Det er givetvis korrekt i dette gamle tv.

Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 21:05
Super lige der jeg skulle bruge. Så var det også som forventet
Til top
Solkongen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juni-2007
Sted: Lyngby, Danmark
Status: Offline
Point: 200
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 21:06
Det har en del år på bagen, så regn kun med at der er analog tuner i det
 
 
/Edit: Hov, der var nogle der var hurtigere end mig... Wink


Redigeret af Solkongen - 08-November-2011 kl. 21:07
LG LM760T
LG HR925N
Sony STR-DA2400ES
Dali Blue 6006, R1000 & C1000
Open Hour Chameleon
Synology DS415+
iPad Air 2 128Gb Wifi + 4G
Apple TV2 med Kodi
Nintendo Wii
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 21:10
Lyder underligt at man ikke ved det, specifikationer fremgår af manualen. Det er et ældre TV (2006), så MPEG4 er rimelig sikkert udelukket, kan heller ikke forestille mig at der er DVB-C.
 
 Her er et Rewiew af det fra dengang (UK)
 
Samsung PS42S5HXQuote-end

2 Mar 5th, 2006 

This TV is very poor quality when watching Sky channels. Picture is very grainy and if you want to watch the football on this TV then I suggest you spend a bit more and get a better TV. The picture is appalling. BBC channels are also very poor. I am trying to return back to Curry's but they are telling me that this is the picture I have to expect. I am told by Master care that this TV is designed for HD viewing and I will not get a good picture until I watch the TV in HD. They reluctantly sent out an engineer to look at the TV and he seems to think this poor quality is acceptable. Curry's are not interested at all now they have my money. Yes the design of the TV is very nice but if you can't get a decent picture on it then there is no point. Be careful when viewing in curry's as most of the time they will show a dvd on the TV screens. The quality of this is better than watching TV. When I asked them to show me a picture on TV I pointed out in the shop that the picture was very poor and was told that this was because they were running about 50 TV's from one aerial. I was assured that when I got this home and linked it to my own Sky box the picture would be much better. This is not the case. There are plenty of forums around about this TV but unfortunately I did not read all of them before I purchased mine. I stupidly took the advice from a member of staff at curry's. I have learnt my lesson and I would encourage anyone else to investigate thoroughly before purchasing this model of TV. I can only assume that I have a faulty TV and will need to continue this argument with Curry's till I get an exchange or refund. I can definitely say I will not be purchasing anything ever again from Curry's based on the experience I have had with my local store. I would suggest that you buy from somewhere that gives you a no quibble exchange or refund so you can judge the quality without getting stuck with it like I have.

 Nå der var nogen der kom først når man sidder og laver en søgning.

 




Redigeret af Radiomanden - 08-November-2011 kl. 21:12
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 21:25
@Radiomanden prøvede faktisk at finde det i manualer på samsungs hjemmeside uden held. Men takker for teksten og vælger at holde snitterne fra den :)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 21:26
 
 Det må nok siges at være en klog beslutning.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 21:32
Ville så også have valgt at se det i drift først, men nu gider jeg ikke engang spilde min tid på det, må se mig om efter noget andet, og håbe på nogen skal sælge noget fornuftigt til en go pris
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu