Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
RogueAgent
Guld medlem
Oprettet: 19-Maj-2009
Status: Offline
Point: 859
|
Sendt: 26-September-2009 kl. 21:19 |
4ever skrev:
Det sjove er, at recordere.dk's afsteming afspejler slet ikke det billede, jeg ser, når jeg er i forskellige private hjem. Her ser jeg ingen, eller slet ingen Pioneer eller Panasonic?
 |
Det er nok for en stor dels vedkommende et udtryk for at specielt Samsung og Sony pusher deres TV en hel del hårdere overfor "normale" forbrugere, i form af TV reklamer, outdoor kampagner osv. end Pansonic og Pioneer nogensinde har gjort. Det kan godt give folk der ikke hænger ud på diverse nørde fora det indtryk at Samsung og Sony per automatik er "sikre" valg, mens resten nok er lidt tvivlsomme.
Når en del sælgere så samtidig aktivt fraråder plasma TV når kunder spørger hvad de skal gå efter, så bliver Panasonic og Pioneer til "det hemmelige valg" for dem der læser lidt op på sagen og vælger at vægte billedkvalitet over design og features. Lidt sort/hvidt sat op, det ved jeg godt - but still.
|
LG 50PS8000
Panasonic PT-AE500
Pioneer VSX-859
Carver 753X
Energy RVS/RVSS
Panasonic BD35
Toshiba HD-XE1
Pioneer CLD-D704
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
|
Sendt: 26-September-2009 kl. 21:48 |
flemming larsen skrev:
4ever skrev:
Det sjove er, at recordere.dk's afsteming afspejler slet ikke det billede, jeg ser, når jeg er i forskellige private hjem. Her ser jeg ingen, eller slet ingen Pioneer eller Panasonic?
 |
Det er nok fordi der er flere nørder herinde.
Men du har da nok ret i, at der ikke er så mange af dem i de danske hjem. Det er nok mere sony og samsung man ser.
|
Tja, nu har jeg faktisk haft held til at overbevise flere i min omgangskreds om, at de bør have sig et Pioneer.
Faktisk havde jeg i dag den for mig særdeles store fornøjelse, at jeg fik overtalt min aller bedste ven til køb af et Pioneer PDP-LX5090. Et af de aller sidste af slagsen fra Sparshop. Det har også kun taget mig et par år med det lille slagsmål. Men hva....nu lykkedes det
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
|
Sendt: 26-September-2009 kl. 21:52 |
Hother skrev:
Tja, nu har jeg faktisk haft held til at overbevise flere i min omgangskreds om, at de bør have sig et Pioneer.
Faktisk havde jeg i dag den for mig særdeles store fornøjelse, at jeg fik overtalt min aller bedste ven til køb af et Pioneer PDP-LX5090. Et af de aller sidste af slagsen fra Sparshop. Det har også kun taget mig et par år med det lille slagsmål. Men hva....nu lykkedes det
|
Det er da fejt, at overtale en ven til at købe et udgået produkt. Men det var jo så også, ved at være sidste chance.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 26-September-2009 kl. 21:55 |
flemming larsen skrev:
Hother skrev:
|
Det er da fejt, at overtale en ven til at købe et udgået produkt. Men det var jo så også, ved at være sidste chance.
|
Det hverken håber eller tror jeg vedkomne kommer til at mener Flemming. Jeg er så stjerne glad og det lykkedes. Nu får hun det absolut bedste 
Redigeret af Hother - 26-September-2009 kl. 21:57
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
|
Sendt: 26-September-2009 kl. 21:59 |
Ja, man kan jo altid håbe. Pio er nu heller ikke så slemme at se på.
Jeg er nu rigtig glad for mit nye, det er en dejlig opgradering fra min m86.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 26-September-2009 kl. 22:14 |
flemming larsen skrev:
Ja, man kan jo altid håbe. Pio er nu heller ikke så slemme at se på.
Jeg er nu rigtig glad for mit nye, det er en dejlig opgradering fra min m86.
|
Det lyder rigtigt godt Flemming
|
|
 |
niepe
Guld medlem
Oprettet: 22-Januar-2004
Point: 1120
|
Sendt: 26-September-2009 kl. 22:36 |
Sharp 42XDE.... 3 år gammelt købt via fælleskøb herinde..
|
 |
Looklight
Bruger
Oprettet: 09-December-2008
Point: 126
|
Sendt: 27-September-2009 kl. 03:32 |
|
Panasonic TH-42PZ85
Panasonic DMP-BD55
Kiss VR-588
Onkyo TX-SR706
PS3 m500Gb hdd
Focal Sib XL 5.1
|
 |
Skyum
Guld medlem
Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
|
Sendt: 27-September-2009 kl. 06:18 |
Hother skrev:
flemming larsen skrev:
4ever skrev:
 |
Men du har da nok ret i, at der ikke er så mange af dem i de danske hjem. Det er nok mere sony og samsung man ser.
|
|
Du husker da forkert Det er et LX 508D jeg har 
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
 |
xcardman
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
|
Sendt: 27-September-2009 kl. 07:11 |
4ever skrev:
 | Det kan jeg ikke se er så underligt. Hvad ser du i de fleste butikker sony samsung phillips. rigtig mange køber jo stadig en skærm under 50 tommer. Hvor netop topmodellerne i plasma ligger. De fleste på dette forum og andre, kigger på nogle andre ting når de vælger en skærm. de fleste køber jo ikke efter mange timer på nettet og undersøgt om billedekvalitet og osv. De går ned i en butik og vælger et tv. Pioneer er væk og på nogen panasonic modeller kunne deres design jo være bedre. Men det er smag og behag. Når den sidder på væggen ligner de meget hinanden. hvad kommer de fleste så hjem med. Et sony phillips samsung. men det giver da et fint overblik over hvad folk har her på siden. Det er så heller ikke Hr og Fru Danmark som læser denne side. Jeg er også ligeglad med hvad de køber. Jeg køber bare efter mine behov. Men rigtig mange kender ikke navnet pio eller har hørt om det. Samt den efter min mening ikke er til hr og Fru Danmark. først nu efter de kom ned under 20.000 kr. har aldrig set en reklame fra panasonic eller pio som henvender sig direkte mod hr og fru Danmark. På det punkt er Samsung nummer 1.
Redigeret af xcardman - 27-September-2009 kl. 07:32
|
 |
hansie
Guld medlem
Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7250
|
Sendt: 27-September-2009 kl. 07:35 |
Jeg har mit gode gamle Pioneer 507XD
Men hvad der kommer efter ved jeg ikke endnu,
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 27-September-2009 kl. 09:31 |
Skyum skrev:
Hother skrev:
flemming larsen skrev:
4ever skrev:
 |
|
|
Du husker da forkert Det er et LX 508D jeg har 
|
Jamen det er da snart et år siden, at jeg fik dig på plads. Og i øvrigt er du ikke en dame
|
|
 |