recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvilken tv har du i stuen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethvilken tv har du i stuen

Besvar Besvar Side  <12345 6>
Afstemningsspørgsmål: hvilken tv har du i stuen
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
152 [24.76%]
56 [9.12%]
158 [25.73%]
146 [23.78%]
38 [6.19%]
27 [4.40%]
3 [0.49%]
3 [0.49%]
31 [5.05%]
Dette emne er lukket; der kan ikke stemmes

Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2009 kl. 09:37

Oprindeligt skrevet af jugglerq jugglerq skrev:

Jeg har et Panasonic TH37-PX70E, det er rigtigt godt, jeg ville gerne have et Panasonic V10 men der er 4.stk Blæsere i

Ja, der er 4 blæsere i, men jeg har ikke hørt dem endnu, selv ikke ved 26 grader celsius i stuen. Og jeg sidder altså kun 1,7 m fra skærmen og har ikke høreproblemer.

Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2009 kl. 11:02
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af 4ever 4ever skrev:

Det sjove er, at recordere.dk's afsteming afspejler slet ikke det billede, jeg ser, når jeg er i forskellige private hjem. Her ser jeg ingen, eller slet ingen Pioneer eller Panasonic?

Det er nok fordi der er flere nørder herinde.

Men du har da nok ret i, at der ikke er så mange af dem i de danske hjem. Det er nok mere sony og samsung man ser.

Tja, nu har jeg faktisk haft held til at overbevise flere i min omgangskreds om, at de bør have sig et Pioneer.

Faktisk havde jeg i dag den for mig særdeles store fornøjelse, at jeg fik overtalt min aller bedste ven til køb af et Pioneer PDP-LX5090. Et af de aller sidste af slagsen fra Sparshop. Det har også kun taget mig et par år med det lille slagsmål. Men hva....nu lykkedes det 

Du husker da forkert Det er et LX 508D jeg har

Jamen det er da snart et år siden, at jeg fik dig på plads. Og i øvrigt er du ikke en dame

Nej men det var det med BEDSTE VEN..................

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2009 kl. 11:06

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af 4ever 4ever skrev:

Det sjove er, at recordere.dk's afsteming afspejler slet ikke det billede, jeg ser, når jeg er i forskellige private hjem. Her ser jeg ingen, eller slet ingen Pioneer eller Panasonic?

Det er nok fordi der er flere nørder herinde.

Men du har da nok ret i, at der ikke er så mange af dem i de danske hjem. Det er nok mere sony og samsung man ser.

Tja, nu har jeg faktisk haft held til at overbevise flere i min omgangskreds om, at de bør have sig et Pioneer.

Faktisk havde jeg i dag den for mig særdeles store fornøjelse, at jeg fik overtalt min aller bedste ven til køb af et Pioneer PDP-LX5090. Et af de aller sidste af slagsen fra Sparshop. Det har også kun taget mig et par år med det lille slagsmål. Men hva....nu lykkedes det 

Du husker da forkert Det er et LX 508D jeg har

Jamen det er da snart et år siden, at jeg fik dig på plads. Og i øvrigt er du ikke en dame

Nej men det var det med BEDSTE VEN..................

Nu kan en kvinde jo godt være en mands bedste ven, uden at der ligger noget udiøst i det Henrik

Redigeret af Hother - 27-September-2009 kl. 11:07
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-November-2004
Point: 484
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2009 kl. 12:05

Har et B&O 7-40 mkIII. Så ja, jeg har vel et stort ego og en lille diller... så er det vel sagt... he he!

Jes

Til top
niepe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2004
Point: 1120
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2009 kl. 12:31
Oprindeligt skrevet af Jessemand Jessemand skrev:

Har et B&O 7-40 mkIII. Så ja, jeg har vel et stort ego og en lille diller... så er det vel sagt... he he!

Jes

Eller bare en stor pung og en lille (Hifi) hjerne ..

Til top
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-November-2004
Point: 484
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2009 kl. 12:36

Stor pung og lille diller... ja det ser spøjst ud!

Man må godt nok høre for meget når man har en hustru der går op i design og jeg selv i funktionalitet via link.

Og nej... pungen er ikke så stor længere efter konen har været der... hø hø.

Til top
Hardy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Marts-2006
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2009 kl. 13:23
Samsung LE40M86BD + Panasonic PT-AE500 i den ene ende og Samsung LE32B650 i den anden ende (spisebord).
Til top
3000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: SORØ, DK
Point: 1406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2009 kl. 14:10
sjovt og se hvordan sony er kommet op 
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2009 kl. 16:02
der må også være solgt rigtig mange w4500-w5500 modeller.
Til top
4ever Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Oktober-2007
Point: 118
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2009 kl. 18:04
Nu havde min kommentar heller ikke til hensigt at nedgøre recorderes brugere eller så tvivl om Panasonic eller Pioneers kvaliteter. Jeg synes bare det er lidt påfaldende og lidt underligt, at så mange træffer andre valg.
Jeg er stort set enig i de indlæg, der forsøger at forklare årsagerme hertil.

Redigeret af 4ever - 27-September-2009 kl. 18:33
Til top
PeterLarsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-December-2005
Point: 286
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2009 kl. 18:21

Intessant læsning for det er da rigtigt at man ser mange "underlige" tv ude i diverse hjem. Nogen af dem har en billedkvalitet der får mig til at undres over hvordan ejerne nogen sinde har fundet på at købe det og mene det er fedt med en fladskærm

Jeg startede selv ud helt uden nogen speciel viden om fladskærme, men ville blot gerne have et bedre tv end mit gamle 28" CRT fra samsung. Så jeg gjorde ligesom computerfolket, købte en 40" lcd i Aldi for 8.000, for mange har snakket godt om Medion og at man får mere for pengene.
Det var så dårligt at mit 28" CRT havde et flottere billede selv om det var ca. 10 år!!! så det røg retur og så begyndte jagten. Det mest fornuftige råd jeg fik var faktisk herinde - tag ud og se på dem, men husk at der ofte vises HD materiale og tegnefilm, så tag en DVD med du kender og se på den og noget live tv. Det gjorde jeg så og da prisen også var væsentligt faldt det endelige valg på et Panasonic 42PV60, det kører stadig og har et meget flot billed. Nu hjælper der at jeg har fået digital YouSee boks og sender signalet gennem en Onkyo reciever, men flot det er det og også bedre end mange tv der sælges nu om dage.
PS: Jeg har aldrig snakket tv med min nabo, men han har faktisk et Pioneer - heldige asen.

Redigeret af PeterLarsen - 27-September-2009 kl. 18:23
Hilsen Peter

Panasonic TX-P50S10E, Samsung SMT-H3126 PVR, Popcorn Hour A100 (500 Gb), Onkyo SR-876, Harmony 885, B&W DM602-S3 + LCR60-S3 + Radius 180 bagved, PS3 (80 Gb)
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2009 kl. 21:22

Min stemme gik til JVC, da jeg har et JVC AV-32H50SU 100 Hz CRT tv (2006). Ja, det er et billedrørs tv, men da der er ligeså stor forskel på dém som på fladskærme, valgte jeg JVC. Nå, men det ér altså et billedrørs tv. Jeg ville ikke bytte det for de fleste fladskærme, men det skal inden for det næste års tid afløses af ? Måske en JVC HD-350 projektor? De bygynder så småt at falde i pris, og lur mig om man ikke snart kan få sådan én til en 20.000 kroners penge...

Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu