recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvilken tv har du i stuen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethvilken tv har du i stuen

Besvar Besvar Side  <1 456
Afstemningsspørgsmål: hvilken tv har du i stuen
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
152 [24.76%]
56 [9.12%]
158 [25.73%]
146 [23.78%]
38 [6.19%]
27 [4.40%]
3 [0.49%]
3 [0.49%]
31 [5.05%]
Dette emne er lukket; der kan ikke stemmes

Forfatter
Besked
buller1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-November-2004
Status: Offline
Point: 266
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2009 kl. 23:16
Denne afstemning forkommmer mig noget underligt - tror I selv på at næsten de fleste herinde har et Pioneer Tv stående.?? Næppe, nogen fusker vist lidt med afstemingen.... der er vist gået lidt religionskrig i tråden... :)
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2009 kl. 00:19
Jeg undrer mig nu også lidt over at der angiveligt er flere der har et Pioneer end der er LG, Phillips og Samsung-ejere tilsammen...
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4951
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2009 kl. 08:12
Jeg logger på fra flere computere og når man bliver præsenteret for afstemningen igen kribler det for ikke at stemme.

Jeg tror måske der er mange som vælger at stemme, selvom de har stemt og det skævvrider det.
Specielt fordi der er nogen herinde i begge lejre der har den holdning at "de andre skal ikke vinde, når jeg har det bedste - jeg sætter en stemme mere"

Kunne man for en gangs skyld til udviklerne opfordre til at lave en afstemning, hvor man kun kan stemme én gang pr. bruger. Så slipper man for alt for misvisende afstemninger.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 456

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu