|
Hvilken TV udbyder?? |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 911 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej nej, der ligger stadig de gamle kabler fra antenne tiden, men er også en fiberboks, måske derfor det stadig er muligt at vælge mellem YouSee eller Waoo/Verdo. |
||
//Guldhammer
|
||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kræver jo så at der er service på de gamle kabler og at de er i brug.
Der sidder jo en masse imellem dit stik og hvor YouSee leverer deres signal til området. Hvis ingen vedligeholder det udstyr, så er der jo nok ikke noget som virker.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 911 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej men da vi flyttede til byen for 3 år siden, så flyttede vi vores YouSee med og så skiftede vi vores internet til Waoo/Verdo, og senere også vores TV, og Waoo/Verdo har ikke lavet noget mens vi har boet her, så derfor antager jeg at vores gamle antenne stadig kan bruges til YouSee TV. |
||
//Guldhammer
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der stadig aftagere på det.? Hvis ikke, så er leveringen da sandsynligvis opsagt. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
guldhammer
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad mener du?? |
||
//Guldhammer
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der stadig nogen som bruger/kan bruge det.? |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det nemmeste vil nok være at gå ind på Yousee's hjemmeside og se om de stadig kan levere til adressen.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
guldhammer
Funktioner
Tak(0)
|
|
Når jeg taster min adresse ind hos YouSee, så står der at jeg godt kan få YouSee, men det vil nok være bedst at ringe til dem?? Der er 2 dåser med antenneudtag i stuen, hvor det ene går direkte i Fiberboksen. Redigeret af guldhammer - 27-November-2015 kl. 17:23 |
||
//Guldhammer
|
||
guldhammer
Funktioner
Tak(0)
|
|
Når jeg taster min adresse ind hos YouSee, så står der at jeg godt kan få YouSee. |
||
//Guldhammer
|
||
guldhammer
Funktioner
Tak(0)
|
|
Verdo har i dag over telefonen sagt til mig at når vi skifter til Stofa (den 1/6-2016) så står det os frit for at skifte tv udbyder, og vores gamle antennedåse virker stadig til f.eks YouSee, så jeg tror jeg smutter over til YouSee pr 1/6-2016.
|
||
//Guldhammer
|
||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu er jeg godt nok MEGET biased da jeg er ansat i Stofa - men hvorfor skulle der være forskel på det TV signal du får fordi Stofa bliver indholdsleverandør? Teknikken ændres der jo ikke ved...
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
xozzi
Bruger Oprettet: 12-Februar-2010 Status: Offline Point: 117 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Personligt ville jeg også vælge at hoppe på Yousee vognen i stedet for at følge med over til Stofa. Stofas leverede i de 3 måneder jeg havde dem ikke hvad de lovede, deres kundeservice bestod af unge mennesker uden viden. Har nu haft Yousee i næsten 2½ år, uden problemer og med en kundeservice der reagere ved henvendelser.
|
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |