recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken udbyder?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilken udbyder?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mercu Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Marts-2010
Status: Offline
Point: 357
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken udbyder?
    Sendt: 15-August-2011 kl. 09:24
Jeg skal til og have noget TV da jeg netop er flyttet og antenneforeningen er for dyr.

Umiddelbart er følgende kanaler et "must": TV2 Zulu, 6'ern.  TV3 og TV3 plus er ønskværdige, men ikke "must-have".

Derudover vil jeg meget gerne have mulighed for start-forfra.

Jeg vil max. give 200kr pr. måned u. internet.

Pt. har jeg internet hos fullrate og er ganske tilfreds med det, så jeg har kraftigt overvejet deres TV-pakke, men jeg ved ikke om kvaliteten er ok?

Jeg er mere eller mindre åben overfor alle forslag som lever optil mine krav.
Samsung LE32R87BDX 32"
Supra Kabler
Popcorn hour A-200 m. 1tb hdd
Synology DS410 2x 2tb seagate 5900rpm
PS3 40gb FAT
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2011 kl. 10:05

Oprindeligt skrevet af Mercu Mercu skrev:

Jeg skal til og have noget TV da jeg netop er flyttet og antenneforeningen er for dyr.

Har du undersøgt om man kan slippe for betaling til den, det er ikke nødvendigvis at man kan.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Mercu Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Marts-2010
Point: 357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2011 kl. 11:26
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Oprindeligt skrevet af Mercu Mercu skrev:

Har du undersøgt om man kan slippe for betaling til den, det er ikke nødvendigvis at man kan.

Rent umiddelbart kan jeg vist godt, men ringer til boligforeningen senere idag for at være sikker.
Samsung LE32R87BDX 32"
Supra Kabler
Popcorn hour A-200 m. 1tb hdd
Synology DS410 2x 2tb seagate 5900rpm
PS3 40gb FAT
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2011 kl. 11:30

Hvis foreningen har, som den boligforening jeg bor i, aftagepligt så kan der ikke undgås betaling, der skal betales for minimum Grundpakke. 
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Anders_itu Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Februar-2007
Point: 54
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2011 kl. 22:42
Læs mit review af fullrate tv. Det vil jeg helt klart anbefale hvis du kan undvære tv3. Kvaliteten er ganske udemærket og især det med PIP og lynhurtige kanalskift er fedt. Alternativt skal du have basispakken hos yousee. Det sidste link refererer til paradise hotel - men i virkeligheden er det gældende for hvordan du kan få tv3 - f.eks. viaplay kan være en tillægsmulighed - ellers yousee basis pakken.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu