|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Mercu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2010 Status: Offline Point: 357 |
![]() Sendt: 15-August-2011 kl. 09:24 |
|
Jeg skal til og have noget TV da jeg netop er flyttet og antenneforeningen er for dyr.
Umiddelbart er følgende kanaler et "must": TV2 Zulu, 6'ern. TV3 og TV3 plus er ønskværdige, men ikke "must-have". Derudover vil jeg meget gerne have mulighed for start-forfra. Jeg vil max. give 200kr pr. måned u. internet. Pt. har jeg internet hos fullrate og er ganske tilfreds med det, så jeg har kraftigt overvejet deres TV-pakke, men jeg ved ikke om kvaliteten er ok? Jeg er mere eller mindre åben overfor alle forslag som lever optil mine krav. |
||
Samsung LE32R87BDX 32"
Supra Kabler Popcorn hour A-200 m. 1tb hdd Synology DS410 2x 2tb seagate 5900rpm PS3 40gb FAT |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Har du undersøgt om man kan slippe for betaling til den, det er ikke nødvendigvis at man kan.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Mercu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2010 Status: Offline Point: 357 |
![]() |
|
Rent umiddelbart kan jeg vist godt, men ringer til boligforeningen senere idag for at være sikker. |
||
Samsung LE32R87BDX 32"
Supra Kabler Popcorn hour A-200 m. 1tb hdd Synology DS410 2x 2tb seagate 5900rpm PS3 40gb FAT |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Hvis foreningen har, som den boligforening jeg bor i, aftagepligt så kan der ikke undgås betaling, der skal betales for minimum Grundpakke.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Anders_itu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2007 Status: Offline Point: 54 |
![]() |
|
Læs mit review af fullrate tv. Det vil jeg helt klart anbefale hvis du kan undvære tv3. Kvaliteten er ganske udemærket og især det med PIP og lynhurtige kanalskift er fedt. Alternativt skal du have basispakken hos yousee. Det sidste link refererer til paradise hotel - men i virkeligheden er det gældende for hvordan du kan få tv3 - f.eks. viaplay kan være en tillægsmulighed - ellers yousee basis pakken.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |