|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() Sendt: 31-December-2010 kl. 14:09 |
|
Jeg så filmen Salt på Bd lige da den udkom, jeg så den så i den extendede udgave. Nu ville jeg så lige se den igen, og tog så theatrical versionen, og til min overraskelse, så var det en meget anderles handling, og og slutningen var vildt anderledes.
Så det var faktisk rigtigt fedt at se den igen. Og så er der endda en directors cut på også. Så den skal jeg helt sikkert også se.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Jamen det er da skønt. Hele 3 film i én. Glæder mig til min kommer fra BDLive som gevinst
![]() |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
![]() |
|
Tror kun jeg har set den almindelige version, men det var til gengæld i 4K i biografen.
|
||
![]() |
||
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
![]() |
|
Lyder godt nok specielt! Hvordan mener du, hvis du kan forklare uden at afsløre for meget? For umiddelbart lyder det ret drastisk at den ligefrem kan gå i en anden retning. Jeg har da set udgaver af film med alternative slutninger, men ikke nogen hvor hele filmen ligefrem ændrede sig. Men det lyder da spændende ![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
![]() Men det lyder rigtig spændende at der er 3 forskellige udgaver
![]() |
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() |
|
Det lyder spændende , men afslør IKKE for meget . Det er en af dem jeg ikke har købt...endnu
![]() MVH
|
||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er svært at forklare uden at afsløre for meget. Man kan sige at der er et plot i en film. Og så ser du den igen, men så går den til højre i stedet for til venstre. Det kan der altså komme meget nyt ud af. Jeg har også set film med alternative slutninger, men ingen hvor handlingen bliver så meget anderledes.
Og ja, det er spændende.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
![]() |
|
her er forskellene på de 3 versioner beskrevet så hvis I ikke har mulighed/tålmodighed til at se alle versioner: SPOILER ALERT!!! http://movie-censorship.com/report.php?ID=660092
|
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
BowieCool ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
![]() |
|
Jeg valgte også at se Extended udgaven. Kan du fortælle ca hvor langt henne i filmen (bio udgaven), at den tager den drejning ? |
||
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |