|
Hvilken universalfjernbetjening skal man vælge? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Umiddelbart virker Harmony til at være den oplagte løsning, men jeg vil gerne se lidt mere til Lintronic også, da jeg er vild med Beo4 fjernbetjeningen! Hvor kan man se det inden køb, og hvem forhandler det?
På Torben lyder det som om opsætningen er blevet noget lettere end det har været hidtil... |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Det er den gamle opsætning. Det er kun ONE+ som understøttes på myharmony.com Rækkefølgen af kommandoer kan bestemmes under tilpasning af knapper. Her kan du lave det der kaldes 'sekvenser' hvor du helt frit bestemmer rækkerfølgen af de kommandoer der sendes afsted. De sekvenser du laver kan så tilknyttes de knapper du vil. Det er længe siden jeg programmerede min ONE, men delay for de enkelte kommandoer kan så vidt jeg husker sættes under noget der hedder 'tilføj ekstra funktionalitet' (eller lignende) når man sætter aktiviteterne op. Jeg bruger ihvertfald begge dele i min opsætning, så det kan sagtens lade sig gøre.
|
|
![]() |
|
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
Det må jeg lige prøve!
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19801 |
Hvis du vil se det inden køb, er det vidst bedst at du besøger en der bruger det i forvejen. Gider du at køre til Hammel, skal jeg nok vise frem........;-) Klaus |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Den føres ikke i butikker, så som Klaus skriver, så skal du nok finde en du kan besøge. Jeg giver også gerne en demo i Kbh.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
gmb ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2014 Status: Offline Point: 2 |
Jeg følger lige med her :-)
|
|
![]() |
|
Hammel og Kbh. er ikke lige steder jeg kommer forbi hver dag, men jeg holder det lige i baghovedet 😊
Jeg må hellere starte med at se om ikke jeg kan få den gamle One til at opføre sig som jeg gerne vil have... Så kan jeg bruge tiden til at få kigget nærmere på alternative løsninger... Hvis andre skulle mene at de har flere gode forslag, så lytter jeg stadig gerne! |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Min gamle One blev sat op på myharmony.com
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |