recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken universalfjernbetjeninger?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilken universalfjernbetjeninger?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1046
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken universalfjernbetjeninger?
    Sendt: 05-December-2008 kl. 14:57

Jeg har en Harmony, men bruger den aldrig, da jeg kun købte den for at kunne aktivere flere apparater i et hug (tv, forstærker, dvd og så'n). Men desværre kan jeg ikke pege på alle apparater på en gang (!) - de står ikke tæt sammen - og så funker det altså ikke. Ved ikke, om der findes universalfjernbetjeninger, hvor man slipper for at pege...?

/kris

Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2008 kl. 18:03
Oprindeligt skrevet af kris kris skrev:

Ved ikke, om der findes universalfjernbetjeninger, hvor man slipper for at pege...?

Så skal du vel ud i noget RF-baseret - det findes også fra Logitech - hvilken af modellerne har du?
/tipsen
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2008 kl. 20:52
Jeg havde selv kigget på en Harmony One, men hvis de problemer I beskriver er generelle, så ved jeg da ikke lige hvor optimistisk jeg er på dén løsning...
/tipsen
Til top
Lars Bjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-December-2007
Point: 145
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2008 kl. 21:12
Jeg er rigtig glad for min Harmony 1000, jeg har haft en 895 før denne - og det er altså virkelig lækkert, med en opsætning hvor det hele er styret via RF.
Til top
deadwoodfan Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Maj-2007
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2008 kl. 22:03
jeg har en harmony 1000, så hvis du er interesseret kan du købe den for 1000.- jeg gav selv 2999.-
Til top
fumper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Juli-2006
Point: 1062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2008 kl. 22:12
Lintronic systemet er "pegefrit" om jeg så må sige, det stammer selvfølgelig af 2 ting, punkt 1: i langt de fleste tilfælde er det en enkelt kommando der fysisk sendes fra fjernbetjeningen og punkt 2: det er en b&o fjernbetjening, som har uovertruffen rækkevidde, jeg kan have MEGET lange makroer som bliver fyret af, og skal aldrig bekymre mig om hvad jeg laver med min fjernbetjening...
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3
Hjemmebio
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu