|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() Sendt: 05-December-2008 kl. 14:57 |
Jeg har en Harmony, men bruger den aldrig, da jeg kun købte den for at kunne aktivere flere apparater i et hug (tv, forstærker, dvd og så'n). Men desværre kan jeg ikke pege på alle apparater på en gang (!) - de står ikke tæt sammen - og så funker det altså ikke. Ved ikke, om der findes universalfjernbetjeninger, hvor man slipper for at pege...? /kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Så skal du vel ud i noget RF-baseret - det findes også fra Logitech - hvilken af modellerne har du? /tipsen |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Jeg havde selv kigget på en Harmony One, men hvis de problemer I beskriver er generelle, så ved jeg da ikke lige hvor optimistisk jeg er på dén løsning...
/tipsen |
|
![]() |
|
Lars Bjerg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
![]() |
Jeg er rigtig glad for min Harmony 1000, jeg har haft en 895 før denne - og det er altså virkelig lækkert, med en opsætning hvor det hele er styret via RF.
|
|
![]() |
|
deadwoodfan ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
jeg har en harmony 1000, så hvis du er interesseret kan du købe den for 1000.- jeg gav selv 2999.-
|
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
Lintronic systemet er "pegefrit" om jeg så må sige, det stammer selvfølgelig af 2 ting, punkt 1: i langt de fleste tilfælde er det en enkelt kommando der fysisk sendes fra fjernbetjeningen og punkt 2: det er en b&o fjernbetjening, som har uovertruffen rækkevidde, jeg kan have MEGET lange makroer som bliver fyret af, og skal aldrig bekymre mig om hvad jeg laver med min fjernbetjening...
|
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |