|
Hvilken USB-RJ45 virker til Rikomagic |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pshdo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Juli-2013 kl. 08:12 |
Hej Forum.
Vil i ikke hjælpe med at lave en liste over hvilke USB-RJ45 adaptere der fungerer med Rikomagic android donglerne MK802/MK808/MK809 osv...
Skriv hvilken USB-RJ45 i har, og hvor nemt det var at få den til at fungerer, samt evt. link til produktet.
Skriv også endelig hvis i har forsøgt med en som bestemt ikke fungerede.
--
Peter
|
|
![]() |
|
pshdo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan selv lægge ud...
Jeg søgte en del rundt, og så at EDIMAX EU 4208 skulle være god. Nu har jeg så ENDELIG fået den hjem, og den virker fint, helt plug´´n´´play.
Rikomagic MK802IV
USB-RJ45 adapter Edimax EU 4208 I MELLEMTIDEN: Der gik LAAANG tid inden jeg modtog min EDIMAX, og i mellemtiden fandt jeg på en mindst lige så smart løsning. En gammel WRT54G router jeg havde liggende, lagde jeg det alternative Tomato firmware i, og satte den til KUN at være accesspoint. Jeg stillede den gamle router omme bag mit tv, så altså lige ved siden af min MK802IV... Denne løsning fungerer også perfekt... :-)
Redigeret af pshdo - 26-Juli-2013 kl. 18:35 |
|
![]() |
|
ferg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2013 Status: Offline Point: 3 |
Jeg har en no-name USB ethernet adapter, jeg har købt fra androidgadgets.eu og den virker upåklageligt med min Rikomagic MK802IV, som jeg også har købt derfra.
Jeg har desuden prøvet et par andre no-name USB ethernet adaptere, som jeg har lånt fra nogle venner, inden jeg fik købt min egen og de virkede også. Jeg har altid købt "mærke vare", men nu tør jeg da at prøve noget andet ;) Det er godt at høre at din Edimax adapter virker. Måske der er flere der byder ind med deres erfaringer.
|
|
![]() |
|
obdrup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
Jeg bruger den fra Apple, og den virker upåklageligt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |