|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Forfatter | |
Brown Ghost ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() |
Den ser fin ud. men den kan kun det samme som mit showcenter 200.
på nær den har ikke WiFi. + den har det nas noget. Hvordan viser den ens netærk ? Aner ikke hvad det NAS er for noget.. den er dyr! Showcenter 200 koster 1000.- kr nu tror jeg. Jeg skal bruge WiFi. ;( det skal være N standarten! |
|
![]() |
|
HIFI-Hammeren ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Mht netværket så angiver man hvilken ip adresse som N35 kontakte for et share. NAS er Network Attached Storage, i princippet en harddisk med netværk. Ex. Qnap eller Synology. Showcenter koster ca. 1400,- Jeg mener ikke, at N35 er dyr. Den har jo også DVI udgang og det koster... Det ser ikke ud til at 802.1N er særlig udbredt på Mediaplayers. |
|
Venlig hilsen
HIFI-Hammeren.dk Lars Schmidt |
|
![]() |
|
Brown Ghost ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() |
okay...
kunne godt tænke mig at se hvordan det ser ud når den er tænt den maskine på skærmen, altså hvordan man navigere rundt. man kan ikke finde nogle screenshots af det :( kender du en side der har det? |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3849 |
![]() |
Hvis det er en HD streamer du går efter så se lige på dette udsagn som Hi-Jack er kommet med på www.mpcclub.com : "As I said before, don't go buying the 1600 as H.264 player... It's more like a normal player... (and that counts for all H.264 EM8622 players in the pipeline. It's a patch until the real thing comes (EM8634) and is more marketing then anything else... " |
|
![]() |
|
HIFI-Hammeren ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Der er lidt her. Det er desværre på tysk. Se evt. mere her: http://www.swissbull-it.com/download/rapsody/n35/manual/BULL IT_RAPSODY_N35_English.zip |
|
Venlig hilsen
|
![]() |
|
![]() |
Cool tak :)
PS er den på Tysk også den du har ? Sproget i menuerne osv..? |
|
![]() |
|
![]() |
Nej, og ja. Du bestemmer selv sproget. Tysk, engelsk og et par andre. |
|
Venlig hilsen
|
![]() |
|
![]() |
okay :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Nåå se det lyder som noget vi kan bruge til noget... Hvornår mon den kommer. Skal vi oprette en ny tråd til den fætter alene :) Syabas Networked Media Tank (NMT) EM8634 http://www.syabas.com/solution_nmt.html Redigeret af Brown Ghost - 15-Maj-2007 kl. 16:54 |
|
![]() |
|
HamDenFede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Status: Offline Point: 350 |
![]() |
Hmm...spændende med nye maskine, og så endda med det fede navn "Media Tank" Men også en lille smule træls, for nu havde jeg lige besluttet mig for at ville købe TViX nye 4100 model når den kunne fås herhjemme. Nu ser det ud til at jeg kommer til at vente igen... SÅdan er det altid |
|
Mvh. HamDenFede
|
|
![]() |
|
![]() |
Haha sådan er det bare altid :(
hvad er det TViX nye 4100 for noget. Syntes ikke jeg kan finde noget info på den? |
|
![]() |
|
HamDenFede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Status: Offline Point: 350 |
![]() |
Se følgende tråd der er blevet startet i en anden sektion af dette forum: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=24199& PN=1&TPN=500 |
|
Mvh. HamDenFede
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |