|
Hvilken VPN til DAZN US |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10523 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-December-2018 kl. 20:21 |
|
Jeg kunne godt tænke mig at tegne abonnement på streaming tjenesten DAZN, US udgave, som sender masser af boksning og anden kampsport til rimelige priser. Problemet er at der er geoblocking på så det umiddelbart ikke kan modtages udenfor USA. Hvilken VPN skal man vælge for at være sikker på det kører problemfrist? Er der nogen her der har erfaring med DAZN US? Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Getflix understøtter DAZN. Det er slet ikke nødvendigt med en VPN.
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10523 |
|
Det ser desværre ud til at være en sandhed med modifikationer når jeg googler det. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
|
Jeg bruger Getflix til Hulu og Netflix, og der fungere det fint.
Men jeg har lige prøvet at logge på DAZN US hjemmeside, for at prøve at tegnet en trial, og der bliver jeg mødt at en Geo advarsel, selv om jeg er via en US VPN forbindelse. Så jeg tror ikke du skal satse på den VPN udbyder. Har du testet ExpressVPN, de er også gode, har brugt dem før, men den tjeneste koster lidt mere. Redigeret af Jever - 09-December-2018 kl. 11:29 |
||
![]() |
||
pallemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
|
Hvordan betaler man for abonnement for fx. hulu med dansk kredit kort.?
Skal man bruge PayPal? |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12378 |
|
Jeg betaler for Hulu via en kammerat i Delaware, så jeg kan ikke hjælpe med betalingen, desværre
![]() ![]() Redigeret af Naiera - 09-December-2018 kl. 13:17 |
||
![]() |
||
|
Sorry ![]() |
||
![]() |
||
pallemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
|
Var der ikke noget med man kunne omgå det med et amerikans itunes konto på apple tv? Ved bare ikke om det virker.
|
||
![]() |
||
|
Det er selvfølgelig meget muligt at man kan betale via en US iTunes-konto.
|
||
![]() |
||
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
|
Jeg har oprettet en US PayPal konto, hvor mit internationale Mastercard er tilknyttet. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |