|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Flame ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() Sendt: 07-September-2006 kl. 20:38 |
Hey Gutter! Ville egentlig ha købt et dyrere plasma men har besluttet at jeg ikke har de fornødne penge og/eller plads til det. Derfor vil jeg kickstarte mine fladskærmsdrømme med et 32" LCD, og har kigget mig frem til disse 2: Samsung LE-32R71B - 9185,- ved laptops.dk LG LB1 - 8795,- ved laptops.dk Toshiba WL66Z - 8159,- ved compumail.dk Er disse tre fornuftige valg og hvilket et ville i vælge? Det skal bruges til "normal" brug, dvs tv, dvd, PC osv. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Kun Panasonic Plasma til mig. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
Drop LCD og køb et PV60.
|
|
![]() |
|
Flame ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Som skrevet så er 10 K MAAAX for mig, og så vidt jeg kan se findes der ikke noget alternativ mht plasma for under 10k...
Derfor skal der vælges et af ovenstående eller et tilsvarende godt TV for max 10k inkl levering osv
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
LG har da vist et ret godt plasma TV der kan købes for lige under 10k.
Ellers ville jeg spare 3k mere sammen til et PV60. Det er seriøst ikke
godt at ende med et LCD TV i flere år, hvis man går op i billedkvalitet.
|
|
![]() |
|
![]() |
Så vidt jeg kan se findes der ingen ordentlige PLASMA til under 10k..
I er meget meget velkomne til at linke til bedre TV´s indenfor prisrammen, har kigget på Pana pv60 osv og dem har jeg altså ikke råd til .. desværre! |
|
![]() |
|
![]() |
Jamen jamen, hvorfor skal det være LIGE NU?
|
|
![]() |
|
![]() |
jamen jamen, fordi jeg i lang tid har gået og ventet med at købe og da det nuværende TV er ved at stå af så skal jeg jo købe et eller andet nyt :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Så længe du er klar over at du får et dårligere billede end med et godt CRT TV...
|
|
![]() |
|
Munke ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Husk at LG LB1R er på fælleskøb ugen ud:
articleid=859&zoneid=13">http://www.recordere.dk/indhold/tem plates/ design.aspx?articleid=859&zoneid=13 |
|
![]() |
|
![]() |
Yep, har godt set at det LG er på fælleskøb, men spørgsmålet er bare om det er værd at købe? |
|
![]() |
|
![]() |
Hvis alle folk er helt imod de LCD hvordan får jeg så et billigt plasma? Ved at købe panasonic 37PV60 ??? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |