|
Hvilket 32'' tv |
Besvar |
Forfatter | |
fredekb
Guld medlem Oprettet: 27-December-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 565 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Januar-2013 kl. 08:55 |
Hey drenge. Jeg vil ønske mig et tv i konfirmationsgave og har brug for lidt hjælp til hvilke der er gode. Her er de krav og ønsker jeg har til det:
Gerne 3d tv, Smart tv, pvr (optage) funktion. Skal have dvb-t2 indbygget mindst 200 hz pmr Skal være 32'' Usb tilslutning Det skal også kunne købes i: Fona, Elgiganten, bilka eller Expert Har set en masse forskellige på deres hjemmeside og har svært ved at vælge. Derfor håber jeg meget i kan hjælpe mig med valget. Hvis i bedre kan hjælpe hvis jeg linker nogle siger i bare til P.S hvilke mærker vil i gå efter på tv? Har herinde læst meget dårligt om Samsung og Philips som jeg ellers var mest til Mvh Frederik |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |