|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
O'Brian ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Syntes du ik, at du skulle gå ud og kigge lidt på billedet ? Sammenligne lidt.. Du kan jo altid kigge lidt i de store butikker, og så bestille hos de lidt mindre og billigere... |
|
Samsung C46 8705.
Samsung LE46M87B. Philips BDP7500. Philips DFR 9000. Philips SRU 9600. Canton Surround. Beosound 3000. Beolab 8000. PS3-60 GB. |
|
![]() |
|
Pulvik ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
Jo det har jeg skam også været, men har utrolig svært ved at se hvad der er godt og hvad der er dårligt når jeg står blandt mange forskellige tv i elgiganten eksempelvis. Men nu har jeg sendt Tapeconnection i Århus en mail og så regner jeg med at tage ud og se på det panasonic engang i ugen, men med alt det ros det fjernsyn får rundt omkring tror jeg næsten det bliver det. |
|
![]() |
|
O'Brian ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Har ikke selv været hos TC, men mange her roser stedet for go service.
Held og lykke ! |
|
Samsung C46 8705.
Samsung LE46M87B. Philips BDP7500. Philips DFR 9000. Philips SRU 9600. Canton Surround. Beosound 3000. Beolab 8000. PS3-60 GB. |
|
![]() |
|
Heintze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 79 |
![]() |
Det her er nok bedste og billigste bud, bist du gal man: http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/LT-37R71BU_(JVC).h tml var lige selv inde og kigge, overvejer den godt nok. |
|
![]() |
|
munken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2006 Status: Offline Point: 147 |
![]() |
Jeg er også igang med at vælge nyt Tv, og er efterhånden kommet frem til at det skal være Plasma da man for mest for pengene og da jeg ikke skal tilslutte computer.. Derudover synes jeg at de fleste herinde synes Panasonic er virkelig godt, hvis ikke det bedste... Så nu overvejer jeg kraftigt Panasonic...
Men kan det betale sig at betale det mere og købe PV-600 istedet for PV-60? Er der forskel i billed kvaliteten på disse fjernsyn eller støj niveau?? |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Du bliver ikke skuffet,men skulle det modsatte alligevel være tilfældet så har du fuld returret. God fornøjelse... lrev |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
Pulvik ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
Signalet bliver forresten kabel TV, men går ud fra PV60 også er velegnet til dette. |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
ja-perfekt,ville bare sikre mig at du ikke kom til at "mangle" en D.tuner. lrev |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
munken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2006 Status: Offline Point: 147 |
![]() |
Jeg skal også tilslutte med Kabel Tv... kunne bare godt tænke mig at vide om man skulle tage een PV-600 istedet for en PV-60.. Og hvad forskellene egentlig er på de 2???
Super Forum herinde |
|
![]() |
|
![]() |
Det med tunerne ved jeg heller ikke noget om, men havde da også regnet med at når jeg havde købt fjernsynet så var jeg godt kørende i det næste lange stykke tid.
|
|
![]() |
|
![]() |
Kunne egentlig også godt tænke mig at vide om det kan anbefales at købe Panasonic i tyskland, angående pris og Garanti. Så hvis nogen kunne svare på det og hvad forskellen på PV600 modellen og PV60 er ville jeg blive meget glad.. Og om det er pengene værd
tak for hjælpen |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
PV600 har anderledes (mange ville nok sige bedre) design, SD-kort læser, PIP og bedre lyd, men ellers er der samme antal tilslutningsmuligheder som PV60, og, vigtigst af alt, samme billedkvalitet. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |