|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
![]() |
|
Jeg kan da anbefale samsungen, jeg har det selv måske derfor, jeg stod netop også og valgte mellem Sony og Samsung og valget faldt ud til Samsungs fordel, bla pga prisen og data.
|
||
Med venlig Hilsen
Johnny |
||
![]() |
||
mejersken ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 319 |
![]() |
|
nu siger databladende jo ikke ret meget om hvor godt fjernsynet egentlig er ........ Det der er vigtigt er hvordan tingene spiller sammen |
||
![]() |
||
Deluxe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
![]() |
|
Det ser jo meget spændene ud! Men jeg kunne også godt forestille mig at prisen kommer til at ligge i den høje ende ![]() Jeg må godt nok indrømme at jeg hælder en del til den PX70... Synes at prisen lyder rigtig fornuftig i forhold til hvad man får! Hvis man nu ser bort fra billede fra computer vil man så ikke få et bedre billede fra ganske almindelig tv på PX70 (plasma) i forhold til de nævnte LCD'er? Tænker på om en lcd ikke måske er lidt mere "følsom" overfor input signalet? Og lige til det med opløsningen. Sådan som jeg har forstået det er HD-opløsningen på 720p = 1280*720. Hvis man så tager et LCD som kører med opløsningen 1366*768, opscalerer den vel bare de 1280 pixels til 1366 pixels. Hvorimod et plasma tv som har en opløsning på 1024*768 nedscalerer de 1280 pixels til 1024 pixels? Ikke? Hvis jeg i så fald har forstået det ret med hensyn til visning af et hd-signal (opscalere/nedscalere) er det vel ikke noget man på nogen måde ligger mærke til lige så snart man er mere end et par meter fra skærmen? |
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|
Hvis du køber en Pana70, -og på et tidspunkt kommer om v et LCD-TV,som du synes viser et bedre billede på SD el DVD, - så kontakter du mig omgående Ville nemlig oprindelig selv ha købt Samsung´s 40" LCD EISA vinderfor et årstid siden.Mest fordi jeg havde nogle ambitioner mht PC og digitalfoto.Da jeg så endelig så den hos Expert "side by side" m et Pioneer plasma var der sgu en himmel til forskel, i Pio´ens favør ( på et TDC digitalt kabelsignal) . Kort efter så jeg Pana60 hos en kammerat - vise VM i fodbold.Dette TV var korrekt indstillet,og nu var der bare ingen vej tilbage. Jeg er nu den lykkelige ejer af et 42" Pana600, - men ville altså oprindeligt hellere ha haft LCD.Siden august har jeg forgæves - hos venner, i butikker, på KT messen osv - kigget efter DET LCD TV, der viser et bedre billede end mit Pana600. For jeg synes oprigtigt ,at LCD teknologien har masser af fordele vs plasma. PT desværre ikke lige mht billedgengivelse.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |